Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:40:27 GMT

از «وضعیت قرمز» ناراضی نخواهیم بود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۰۵۰

امیر توده روستا معتقد است مجموعه فیلم‌های کوتاه «وضعیت قرمز» هر کدام‌شان می‌توانند برای مخاطب نگاه جدیدی از یک موقعیت و قصه را به نمایش بگذارند و مخاطب نیز مطمئناً ناراضی از سالن سینما بیرون نخواهد رفت.

امیر توده روستا نویسنده و کارگردان سینما که این روزها در حال ساخت یک فیلم سینمایی است، درباره مجموعه فیلم‌های کوتاه «وضعیت قرمز» که در سینماهای هنروتجربه روی پرده است و ارزیابی این مجموعه فیلم‌های کوتاه به ایسنا گفت: مجموعه فیلم‌های کوتاهی که در قالب «وضعیت قرمز» روی پرده دفتند، خیلی فیلم‌های خوبی هستند و دوست‌شان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم‌ها را در ادوار مختلف جشنواره فیلم کوتاه تهران آنها را دیده بودم و چون آنها را قابل قبول می‌دانستم، در مراسم افتتاحیه و اولین اکران آنها نیز حاضر شدم.

وی درباره موفقیت بسته فیلم‌های کوتاه «وضعیت قرمز» نیز بیان کرد: فیلم‌های کوتاه «صحنه»، «بی ریختی»، «دم اژدها»، «شوفر» و «سور بز»، فیلم‌هایی هستند که هر کدام‌شان می‌توانند برای مخاطب نگاه جدیدی از یک موقعیت و قصه را به نمایش بگذارند، به همین دلیل اگر مخاطب به سالن سینما بیاید، مطمئناً ناراضی بیرون نخواهد رفت.

توده روستا در پاسخ به اینکه اکران مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه به صورت فیزیکی یا آنلاین، چقدر به اکران و دیده شدن فیلم کوتاه کمک می‌کند، اظهار کرد: واقعیت این است که برای فیلم کوتاه همیشه با محدودیت مخاطب مواجه بوده‌ایم و به اعتقاد من هر مدلی از اکران چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین در پلتفرم‌های مختلف و هم اکران‌های جشنواره‌ای، مخاطب خاص خودشان را دارند. این موضوع از قدیم به همین منوال بود که فیلم کوتاه مخاطب ویژه خودش را دارد و مخاطب انبوهی ندارد و فکر هم نمی‌کنم بچه‌های فیلمساز کوتاه به دنبال مخاطب انبوه باشند، چراکه معتقدیم مخاطب خاص فیلم کوتاه و علاقمندان به فیلم کوتاه باید این نوع از فیلم‌ها را دنبال کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: فیلمسازهای کوتاه برای اینکه به این نقطه برسند، تمام تلاش‌شان را می‌کنند، حال می‌خواهد این اکران‌ها به صورت فیزیکی در «هنروتجربه» اتفاق بیفتد یا اکران آنلاین باشد یا جشنواره‌ای.

این فیلمساز همچنین بیان کرد: البته این انواع اکران، در ذات خود، تفاوت دارند اما منظورم این است چون طیف مخاطب‌های فیلم کوتاه به نسبت سینمای بدنه، زیاد نیست به همین دلیل مخاطب فیلم کوتاه خودش انتخاب می‌کند که از کدام زاویه، فیلم‌های کوتاه را ببینند.

توده روستا در پایان تاکید کرد: اگر این شرایط در کشور ما فراگیر شود که فیلم‌ها وارد همه چرخه‌های نمایشی شوند، می‌توان گفت که اغلب علاقمندان به فیلم کوتاه، هیچ فیلمی را از دست نخواهند داد و به راحتی بتوانند همه فیلم‌ها را ببینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر توده روستا مجموعه فیلم های کوتاه فیلم کوتاه وضعیت قرمز توده روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی