Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی روش شب گذشته در بازی بزرگ مقابل الجزایر به نتیجه تساوی یک بر یک رسید تا به عنوان صدرنشین گروه چهارم رقابت های جام کشورهای عربی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. شاگردان کی روش باید در مرحله بعد به مصاف اردن بروند.

برنامه مشهور تلویزیونی مصر به نام «شوبیر» بعد از این صدرنشینی و دستاورد بزرگ کی روش در مدت کوتاه حضورش روی نیمکت مصری ها به تمجید از این مربی پرتغالی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا مجری مطرح این برنامه به اقدامات کی روش در تغییر بنیه تیم ملی مصر بدون توجه به اسم و رسم بازیکنان پرداخت و گفت: جرأت کی روش مثال زدنی است. همیشه پیش از این دو باشگاه الاهلی و الزمالک بیشترین بازیکن ملی پوش را در ترکیب تیم ملی داشتند و از بقیه باشگاه های یک یا دو بازیکن در ترکیب تیم ملی حضور داشت.

هیچ مربی ای قبل از کی روش جرأت نداشت و بازیکنان بزرگ این دو باشگاه را خط بزنند اما کی روش به محض حضور روی نیمکت انقلاب خود را با شجاعت انجام داد.

هجمه های زیادی به او وقتی بازیکنان دو باشگاه بزرگ مصر را خط زد انجام شد ولی او به کارش ادامه داد. با دعوت بازیکنان گمنام و کمتر شناخته شده موفق شد نتایج خوبی را بگیرد و به همه ثابت کرد اراده تغییر بزرگ را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مصر تیم ملی مصر کارلوس کی روش تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک فراری که احتمالا ندیده اید! (+عکس)

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی