Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:48:39 GMT

میزبانان مردان والیبال ایران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۲۳۴

میزبانان مردان والیبال ایران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۷ خردادماه سال آینده آغاز می‌شود و در دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، کشورهای میزبان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را اعلام کرد که برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن، میزبانان این مسابقات در بخش مردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته نخست از ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در دو کشور برزیل و کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران در برزیل با تیم‌های ژاپن، هلند و استرالیا ،برزیل،روسیه،آمریکا و اسلونی هم گروه است.

فیلیپین و بلغارستان میزبانان هفته دوم این رقابت‌ها هستند که مسابقات از ۳۱ خرداد تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ایران این هفته در بلغارستان با تیمهای صربستان، کانادا ، استرالیا ،بلغارستان،برزیل،لهستان و آمریکا هم گروه است.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ در دو کشور ژاپن و روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در کشور روسیه با تیم‌های ایتالیا، هلند ،بلغارستان ،روسیه،لهستان،اسلونی و صربستان هم گروه است.

دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها سال آینده نیز از ۲۹ تیرماه تا دوم مردادماه پیگیری خواهد شد که هنوز میزبان مرحله نهایی از سوی فدراسیون جهانی والیبال معرفی نشده است. هر تیم در هر هفته با ۴ تیم از ۸ تیم گروه دیدار خواهد کرد که برنامه مسابقات متعاقبا اعلام می گردد.

کد خبر 5370459 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هندبال لیگ کشتی تکواندو مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون فوتبال دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند