Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:از سوی فدراسیون ناشنوایان کشور ،رئیس هیات ناشنوایان ابن استان به عنوان کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرمان حاتمی، با بیان این خبر افزود: اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جهت اعزام به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل از ۱۵ تا ۲۴ آذرماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی، از دعوت سردار پاریاد رئیس هیات ناشنوایان استان به عنوان کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان در این اردو خبر و اظهار داشت :این اردو در تهران ،میدان امام حسین ،خیابان دماوند ، روبروی بیمارستان بوعلی، کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور برگزار می‌شود.   برای رئیس هیات ناشنوایان استان و ملی پوشان تیم ملی فوتبال ناشنوایان در این اردو و مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی فوتبال المپیک برزیل تیم ملی امام حسین دماوند بیمارستان فوتبال ناشنوایان رئیس هیات ناشنوایان ناشنوایان کشور تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور