Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: مرتضی منصوریان

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

آخرین رویارویی: سپاهان ۴ - صنعت نفت آبادان یک

سپاهان به دنبال فراموشی شکست تلخ

در هفته نهم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان در حالی در ورزشگاه خانگی خود میزبان صنعت نفت است که شاید هنوز طرفداران و حتی بازیکنان این تیم در شوک شکست ۴ گله ابتدای هفته مقابل گل گهر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در آن دیدار با وجود اینکه چندین موقعیت خوب گلزنی داشت، اما در دفاع و ضد حملات حریف ضعیف عمل کرد تا حسابی بابت بازی سراسر هجومی توس وینگر سرعتی گل گهر مجازات شود.

به هر ترتیب سپاهان با وجود شکست سنگین مقابل گل گهر، از لحاظ امتیازی اختلافی با تیم صدرنشین ندارد و چه بسا در صورت توقف گل گهر مقابل شهرخودرو و پیروزی سپاهان در دیدار مقابل صنعت نفت، دوباره سپاهان صدرنشین جدول شود. با این حال، اما نکته مهم‌تر واکنش سپاهان به شکست هفته گذشته است و باید دید شاگردان نویدکیا با عملکرد که برابر صنعت نفت خواهند داشت چگونه به آن باخت عجیب واکنش نشان می‌دهند.

در سوی دیگر صنعت نفتی حضور دارد که این فصل با علیرضا منصوریان عملکرد متوسط رو به ضعیفی داشته است. این تیم در نیمی از دیدار‌های ۸ هفته اخیر شکست خورده است و تنها یک برد بدست آورده است. صنعت نفت در تقابل با تیم‌های استقلال و گل گهر که از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند به تساوی رسیده است و در خانه پرسپولیس نیز به سختی و با یک گل از این تیم شکست خورده است. صنعت نفت از ۸ بازی تنها ۶ امتیاز دارد و در رده سیزدهم جدول ایستاده است، آن‌ها تنها یک امتیاز با منطقه سقوط اختلاف دارند و از همین حالا زنگ خطر در آبادان به صدا در آمده است.

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در ۳ تقابل اخیر این سپاهان بوده است که برنده دیدار شده است. همچنین محرم نویدکیا و علیرضا منصوریان در قامت سرمربی تنها یک بار به مصاف هم رفته‌اند، این دیدار نیز مربوط به هفته سوم فصل گذشته است که سپاهانِ محرم نویدکیا در تبریز تراکتور را تحت هدایت علیرضا منصوریان با یک گل شکست داد.

برای دیدار فردا سپاهان تنها سروش رفیعی را به دلیل سفرش به کانادا در اختیار ندارد و سایر بازیکنان آماده دیدار با صنعت نفت هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، عزت الله پورقاز، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان:

احمد گوهری، فرزاد جعفری، امید خالدی، محمد بختیاری، محمد طیبی، حسین ساکی، مهدی حنفی، حکیم نصاری، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی و علی امیری

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان صنعت نفت آبادان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟