Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی در مشهد صورت خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر سامانه سیستم کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد در مرحله آماده‌سازی است که از طریق آن کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد انجام خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد اظهار کرد: همچنین لازم است میزان واکسیناسیون افراد در تمام واحدهای  صنفی به خصوص در فروشگاه‌هایی که مواد غذایی در آن عرضه می‌شود، چه برای متصدی و چه کارگران، مشخص شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: کسانی که مبتلا به ویروس کرونا می‌شوند و تست PCR آن‌ها مثبت است، از طریق سامانه به ما اعلام می‌شوند که از حضور این افراد در واحد صنفی جلوگیری خواهیم کرد.

بنانژاد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: در این سامانه رعایت پروتکل‌های مخصوص برای هر صنف نسبت به خدمتی که انجام می‌دهد و به نسبت نوع مشتری تعیین شده است.

وی اضافه کرد: البته علاوه بر اینکه کارکنان رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها، اغذیه‌ و تالارها که در آن‌ مواد غذایی عرضه می‌شود، باید واکسیناسیون انجام داده باشند، کسانی که به آن واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند نیز حتما باید کارت واکسن داشته باشند؛ یعنی از ورود افرادی که واکسن نزده‌اند به این واحدها جلوگیری می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: اگر مشاهده شود که کسی بدون کارت واکسن در واحدهای صنفی حضور یافته و از خدمات آن محل استفاده می‌کند، این موضوع برای آن واحد صنفی نیز تبعات خواهد داشت.

بنانژاد ادامه داد: در گذشته سیستم محدودیت‌ها به این صورت بود که تمام واحدهای یک صنف را به صورت همزمان تعطیل می‌کردیم. این ایرادی بود که در دستورالعمل‌های قبلی برای ایجاد محدودیت‌ها وجود داشت اما سیستم کنترل هوشمند موجب حل معضل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امکان تعطیلی واحدهای صنفی به صورت دسته‌ای و گروهی وجود ندارد و شرایط به گونه‌ای شده که اگر در یک واحد صنفی تخلفی صورت گیرد، با آن واحد به صورت جداگانه برخورد می‌شود. در واقع با فعال شدن سیستم کنترل هوشمند کرونا محدودیت‌های ایجاد شده به صورت هوشمند اعمال می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف مشهد کنترل هوشمند بیماری کنترل هوشمند کرونا تمام واحدهای واحدهای صنفی اصناف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور با اعلام خبر فروش این کشنده در بورس کالا یادآور شد این طرح فروش روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بورس کالا برگزار می‌شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز معادل ده درصد خواهد بود؛ بهمن نیوز اعلام کرد، در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو ۴۶۰ معادل چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان اعلام شده و خریداران ۹ تیرماه ۱۴۰۳ محصول خود را تحویل می‌گیرند. همچنین این معامله مبتنی بر قوانین حاکم بر بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم ۱۱۰۵۰CC و گیربکس ZFدستی و استاندارد آلایندگی یورو۵ عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این کشنده همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز نظیر ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضدلغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری و خشک کن هوا رانندگی مطمئنی را به کاربر خود می‌دهد.

همچنین در کشنده FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم‌کن و سردکن و… استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری