Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@18:54:13 GMT

بازگشت مهدی طارمی به تنظیمات کارخانه!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۷۶۳

بازگشت مهدی طارمی به تنظیمات کارخانه!

فرارو: مهدی طارمی به همراه تیمش پورتو، از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند. پورتو که شب گذشته در خانه پذیرای تیم اتلتیکومادرید بود با نتیحجه ۳ بر یک شکست خورد تا با همان ۵ امتیاز به کارش در گروه دوم لیگ قهرمانان با ایستادن در رتبه سوم پایان دهد و به رقابت‌های لیگ اروپا برود.

به گزارش فرارو، این دیدار در شرایطی با شکست سنگین پورتو همراه شد که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی این تیم از ابتدا در ترکیب قرار داشت، ولی در جریان بازی ۲ موقعیت بسیار خوب را هدر داد تا شانس پورتو برای برتری مقابل اتلتیکو کمتر از هر زمان دیگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دو موقعیتی که طارمی به هدر داد در شرایطی بود که او توسط هیچ بازیکنی تهدید نمی‌شد، ولی در عین ناباوری ضربه اش را به بالای دروازه فرستاد تا آه از نهاد تماشاگران پورتو برآید. به غیر از این دو صحنه مهم که روی سرنوشت بازی می‌توانست تاثیر بسیار زیادی بگذارد، طارمی روی گل اولی که تیمش خورد هم تاثیرگذار بود! او که به محوطه جریمه خوبی برگشته بود تا در کار‌های دفاعی شرکت کند با دفع ناقص توپ، آنتوران گریزمن را در موقعیت گل قرار داد تا پورتو دروازه اش باز شود.

به این ترتیب در شبی که مهدی طارمی دوباره یک گل نزن نشان داد، پورتو از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. مهدی طارمی هم به تعداد بازی‌هایی که در آن موفق به گلزنی نشده اضافه کرد. پیش از این، طارمی در ۷ دیدار از رقابت‌های مختلف نتوانسته بود برای پورتو گلزنی کند که دیدار با اتلتیکو هشتمین بازی متوالی شد که این مهاجم ایرانی از گلزنی بازماند.

با این وجود، اما مهدی طارمی همچمنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خط حمله پورتو است و هواداران این باشگاه منتظر طلسم شکنی او در امر گلزنی هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو