Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@22:08:15 GMT

قوانین و شرایط سفر به قطر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۹۴۰

قوانین و شرایط سفر به قطر مشخص شد

به گزارش صدای ایران ، مقررات جدید سفر به کشور قطر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید -۱۹) اعلام شد: بر این اساس مسافران با ملیت یا اقامت قطر و مسافران دارای ویزا می‌توانند با شرایط جدید از کشور ایران به کشور قطر سفر کنند.


این مقررات در آذر ۱۴۰۰ وضع شده بنابراین مقررات و شرایط گذشته در آن به روز رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این مقررات همه مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به قطر می‌بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران کنند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی نیز در لینک http://health.behdasht.gov درج شده است.



برای مسافران دارای ملیت و اقامت قطر که کارت واکسیناسیون ندارند؛ انجام تست PCR قبل از پرواز و ۷ روز قرنطینه خانگی الزامی است. همچنین مسافران دارای ملیت و اقامت قطر دارای کارت واکسیناسیون که از آخرین نوبت واکسن جانسون یا فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم یا اسپوتنیک ۱۴ روز گذشته باشد، از انجام تست PCR قبل از پرواز و قرنطینه خانگی معاف خواهند بود. اما تست آنتی بادی برای مسافران دارای کارت واکسن سینوفارم یا اسپوتنیک الزامی است.


مسافران قبل از پرواز می‌بایست خود را در لینک https://www.ehteraz.gov.qa به صورت online ثبت نام کرده و کپی از تاییدیه نهایی را به همراه داشته باشند. این مقررات شامل مسافران دارای ملیت و اقامت قطر نمی‌شود.



تکمیل فرم تعهدنامه در این لینک https://covid۱۹.moph.gov.qa/EN/travel-and-return-policy/pages/defaultaspx برای مسافرانی که دارای کارت واکسیناسیون نیستند، الزامی است. برای اطلاعات بیشتر و مقررات بروز کشور قطر می‌توانید از این لینک استفاده کنید.



مسافران دارای ویزا می‌توانند با پاسپورت دارای اعتبار حداقل ۶ ماهه، بیمه مسافرت پزشکی، بلیت رفت و برگشت حداکثر ۳ ماهه و کارت واکسیناسیون جانسون یا فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم یا اسپوتنیک که از آخرین نوبت آن ۱۴ روز گذشته باشد، به کشور قطر سفر کنند. تست آنتی بادی برای مسافران دارای کارت واکسن سینوفارم یا اسپوتنیک الزامی است. انجام تست PCR و تاییدیه از سایت https://www.ehteraz.gov.qa نیز برای این مسافران قبل از انجام سفر الزامی است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سفر به قطر قوانین و شرایط کارت واکسیناسیون سینوفارم یا اسپوتنیک کارت واکسیناسیون مسافران دارای برای مسافران قبل از پرواز دارای کارت اقامت قطر کشور قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز  آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود