Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون،دیدار تیم های فولاد نوین اهواز و شهید قندی یز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم  برگزار و از سوی مجتبی روشنایی، تدارکات تیم شهید قندی یزد با وجود محرومیت و استقرار در سکوها، بعد از اتمام مسابقه وارد زمین بازی شده و به تیم داوری اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم شهید قندی یزد به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه فوتبال تیم های نود ارومیه و شاهین بندرعامری از سری رقابتهای لیگ دسته دوم به دلیل دستور داور نیمه تمام ماند.

 تیم شاهین بندرعامری به دلیل نیمه تمام ماندن مسابقه با دستور داور به علت رفتار غیر ورزشی عوامل و بازیکنان تیم میهمان نسبت به داوران و اقدام به ضرب و شتم آنها در دقیقه ۳۵، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و همچنین این دیدار سه بر صفر به سود تیم نود ارومیه اعلام شد.( این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است)

همچنین حسن خلیلی، بازیکن تیم شاهین بندر عامری به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گل در دقیقه ۳۵، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به وقفه در ادامه مسابقه شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم