Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور گفت: اعطای تسهیلات مسکن برای ایثارگران نیازی به مکاتبه ندارد و این تسهیلات در حال پرداخت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، علی‌اصغر برهانی در مورد ادعای مطرح شده در فضای مجازی در مورد درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای اعطای مجدد تسهیلات مسکن به برخی ایثارگران، اظهار کرد: اعطای تسهیلات مسکن مطابق قوانین و مقررات مصوب انجام می‌شود و نیازی به مکاتبه و توصیه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس ماده ۳ و ۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تسهیلات مسکن به تمام ایثارگران واجد شرایط از جمله فرزندان شهدا تعلق می‌گیرد و میزان تسهیلات مسکن ایثارگران بر اساس مصوبه دولت تعیین می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور به مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد: اختصاص این وام ارتباطی با تعداد فرزندان شهید ندارد و برای مثال هر پنج فرزند یک شهید بر اساس قانون می‌توانند تسهیلات دریافت کنند و این قانون سال‌های زیادی است که برای همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال اجرا است.

برهانی با تأکید بر اینکه دریافت وام مسکن با معرفی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک‌های عامل انجام می‌شود، ادامه داد: در نیشابور هیچ مشکل و محدودیتی برای تخصیص تسهیلات مسکن به افراد واجد شرایط نداریم و مشمولان واجد شرایط جهت دریافت وام معرفی می‌شوند.

کد خبر 540529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنياد شهيد شهادت ایثارگران اعطای تسهیلات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تسهیلات مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت