Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تغییر و تحولاتی روی نیمکت تیم‌ها رخ داد و بعضی از مربیان جای خود را به نفرات دیگری دادند. بخشی از این تغییرات فنی بوده و بعضی دیگر شامل اتفاقاتی است که به گمانه زنی‌ها درباره بازیکن سالاری در فوتسال دامن می‌زند.

در یکی از این تیم‌ها، دخالت‌های یکی از بازیکنان ملی پوش در کار مدیران و مربیان در نهایت باعث شد تا سرمربی آن تیم از کار خود کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که سرمربی قصد داشت بعضی از بازیکنان تیمش را به دلیل عملکرد ضعیف فنی از تیم کنار بگذارد اما این نفرات تحت حمایت هم تیمی ملی پوش خودبودند.

این بازیکن که نفوذ زیادی هم در تصمیمات مدیران باشگاه دارد، آنها را تهدید کرد که در صورت تن دادن به خواسته‌های سرمربی و کنار گذاشتن دوستانش، او هم از تیم جدا خواهد شد!

مدیران باشگاه هم در نهایت و بعد از گفتگو با سرمربی تیم تصمیم گرفتند از بین او و بازیکن ملی پوش، طرف بازیکن را بگیرند تا یکی از تغییرات عجیب در لیگ برتر فوتسال رقم بخورد.

کوتاه آمدن مدیران در قبال خواسته بعضی از بازیکنان در فوتسال موضوع جدیدی نیست اما تامل در نتایج اتفاقات مشابه در سال‌های گذشته می‌تواند از همین حالا عواقب و تبعات بازیکن سالاری را نمایان کند.

کد خبر 5370526 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هندبال لیگ کشتی تکواندو مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون فوتبال دربی باشگاه پرسپولیس ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند