Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:18:01 GMT

کسب درآمد سریع در سال۱۴۰۰ از طریق دستگاه درب بند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۴۴۳۹

کسب درآمد سریع در سال۱۴۰۰ از طریق دستگاه درب بند

کار دستگاه درب بند، بستن و محکم کردن مدل های مختلف درب ظروف می باشد، که در این زمینه مدل های مختلفی داریم که در ادامه به آن می پردازیم. - اخبار بازار -

در خط تولید بعد از عملیات پر کردن، نوبت به انجام پروسه دربندی ظروف می‌رسد، که معمولاً آخرین مرحله است. دستگاه‌ های درب بند با توجه به نوع محصول به اسامی مختلفی مانند دستگاه درب بند بطری پت، دستگاه درب بند ویال شیشه ای، دستگاه درب بندیقوطیفلزی و قوطی کنسرو .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شناخته می‌شوند، که هر کدام، ویژگی‌ها، عملکرد و قیمت‌های مختلفی دارند. شرکت بازرگانی ای جی  یکی از کارآمدترین دستگاه های درب بند را دارد.

مزیت‌های دستگاه درب بند و تاثیر آن در رشد کسب وکار چیست؟

دربندی محصولات از مراحل مهم تولید می‌باشد. چرا که تمامی مراحل تولید که در یک کارخانه انجام شده‌اند، در صورتی که عملیات درب‌بندی نامناسب انجام شود، بی‌فایده هستند و محصول نهایی قابل استفاده نیست. به طور کلی از جمله مزیت های دستگاه درب بند می توان به کاهش زمان تولید و افزایش سرعت تولید اشاره کرد. بدیهی است که این فرآیند در تولید محصولات غذایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

مدل‌‌های مختلف پلمپ درب بند

عملیات درب‌بندیقوطی‌های فلزی، به سه روش دستی، نیمه‌اتومات و تمام‌اتوماتیک انجام می‌شود. دستگاه‌ های درب‌ بند (capping machine)که با توجه به روش انجام کار برای پلمپ کردنقوطیانتخاب می‌شوند، دارای تنوع بالا هم از نظر سطح اتوماسیون و هم از نظر سرعت درب ‌بندی می‌باشند. رایج‌ترین و با اهمیت‌ترین مدل‌های دستگاه‌های درب‌بندی عبارتند از:

• دستگاه درب بند دستی یا پدالی

• درب‌بند نیمه‌اتومات

• دستگاه درب بند اتوماتیک

ماشین درب بند تمام‌ اتوماتیک یک دستگاه است که پروسه پلمپقوطیرا کاملاً اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور انجام می‌دهد. در دستگاه‌های تمام اتوماتیک روند کار به این صورت است کهقوطی‌های پر شده از محصول را روی نوار ترانسپورت قرار می‌دهیم. سپس آن‌ها را توسط یک ماردون به درون دستگاه هدایت می‌کنیم.

وقتیقوطی‌ها به دستگاه وارد می‌شوند، اهرمی که روی نوار ترانسپورت قرار دارد، وجودقوطیرا تشخیص می‌دهد. با عبورقوطی‌ها از ماردون، این اهرم فشرده شده وقوطی‌ها یکی یکی از خشاب بالای دستگاه رها می‌شوند.

سپس درب‌های‌قوطیدرون یک ریل قرار می‌گیرند و درست همان موقع کهقوطی‌ توسط ستاره ورود به سوی صفحه پدال هدایت می‌شود، رویقوطیقرار می‌گیرند.قوطی‌ها بعد از قرارگیری روی صفحه، به سمت بالا هدایت می‌شوند و توسط صفحه پدال از پایین و فشار دیسک از بالا تحت فشار قرار می‌گیرند.

در انتها، عمل اول و دوم به وسیله دو بادامک که روی هر کدام از هدهای دستگاه قرار گرفته است، بطور منظم و با سه و نیم دور چرخش تکمیل می‌شود.قوطی‌ها پس از انجام عمل درب‌بندی و آزاد شدن، توسط ستاره خروج به خروجی دستگاه ارسال می‌شوند.

ویژگی های متفاوت ماشین درب‌ بند نیمه‌ اتومات

ماشین دربند نیمه‌اتومات دارای مکانیسمی تقریبا مشابه درب‌بند اتومات است با این تفاوت که به یک اپراتور جهت انجام فشردن دکمه دستگاه نیاز دارد. استفاده از این دستگاه به‌گونه‌ای است که اپراتور نیاز به تخصص یا آموزش خاصی ندارد و تنها با فشردن یک دکمه عمل درب‌بندی انجام می‌شود.دستگاه درب‌ بند نیمه‌ اتومات که به آن دستگاه درب بند رومیزی هم می‌گویند، برای انجام عملیات درب بندی به یک اپراتور نیاز دارد تا درب‌ها‌‌ را رویقوطیبگذارد. دستگاه درب‌ بند نیمه‌ اتومات بدون پدال است و نیازی به فشار پای اپراتور ندارد.

 

دستگاه با فشار دکمه توسط اپراتور، صفحه پدالی کهقوطیروی آن قرار گرفته است را بالا می‌برد. از جمله مزایای درب‌بند نیمه ‌اتومات این است که بر خلاف درب‌بند دستی به آموزش اپراتور حرفه‌ای نیاز ندارد و حتی یک اپراتور مبتدی هم می‌تواند خیلی راحت عملیات در‌ب بندی را فقط با فشردن یک دکمه انجام دهد.

معرفی ماشین درب ‌بند دستی

درب ‌بند دستی، دستگاهی است که نیاز به یک اپراتور دارد تا با قرارد دادنقوطیدر محل دستگاه و فشردن یک پدال عمل درب‌بندی را انجام دهد. این دستگاه با عنوان دستگاه دربند پدالی نیز شناخته می‌شود. دستگاه درب بندقوطیدستی معمولاً در خطوط تولیدهای کوچک با حجم تولید کارگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرز کار دستگاه درب بند دستی

طزر کار دستگاه درب بند دستی همانطور که اشاره شد به این شکل است که ابتدا اپراتور درب را رویقوطیمی‌گذارد. سپسقوطیروی صفحه پدال مخصوص قرار داده می‌شود و سپس آن را توسط فشار پای به بالا هدایت می‌کند تا جایی که درب ‌قوطیزیر دیسک نگهدارنده قرار بگیرد.

در انتها، اپراتور قرقره‌های عمل اول و دوم که به اهرم متصل‌ هستند،به دربقوطینزدیک می‌کند تا عملیات فلنچینگ و پرس و تکمیل فرایند دوخت انجام شود.

قیمت دستگاه‌های درب‌ بند

قیمت دستگاه‌های دربند برحسب نوع اتوماسیون با یکدیگر متفاوت است. همچنین عواملی مانند:

• کیفیت دستگاه

• نوع مواد

• تجهیزات انتخابی

• تعداد عمل‌کننده‌های درب بند

• چیدمان خطی یا روتاری

در بالا و پایین رفتن هزینه تهیه و تولید دستگاه درب بند تاثیر گذار هستند.توجه داشته باشید که اگرچه دستگاه‌های نیمه اتوماتیک و دستی از قیمت کمتری برخوردار هستند، اما عدم نیاز به اپراتور در بلند مدت باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. زیرا دستمزد کارگران معمولاً بیشتر از هزینه یک دستگاه تمام اتوماتیک می‌باشد.

دستگاه درب ‌بند بطری شیشه‌ای

دستگاه درب بند بطری شیشه ای برای بستن انواع درب بطری‌های مایعات رقیق و غلیظ مثل مربا، روغن، سس، کمپوت، ترشی، داروها و عرقیات گیاهی به کار می رود.

طراحی و ساخت دستگاه درب بند شیشهبرای هر ظرف شیشه‌ای بصورت اختصاصی انجام می‌شود. عملکرد قسمت پرکن اکثر دستگاه‌ها یکسان است، ولی قسمت دربند با توجه به نوع مد نظر شما، متفاوت است. در ظرف‌های شیشه‌ای به صورت سیل القایی، پیلفرپروف، پلاستیکی، فلزی و جار هستند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی دستگاه درب بند و سایر دستگاه ها مثل دستگاه پلمپ و... می‌توانید وارد سایت شرکت بازرگانی ای جی  https://ag777.com/ شوید.

در این مقاله سعی کردیم از زوایای مختلف به بررسی مزایای دستگاه درب بند و معرفی انواع آن بپردازیم.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های درب نیمه اتومات درب بند یک اپراتور صفحه پدال دستگاه ها بند نیمه درب بندی شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی

به گزارش خبرگزاری مهر، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

کد خبر 6091919 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!