Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در قالب اجرای طرح منزلت نماز از سال ۸۹ تاکنون ۳ هزار متر مربع مسجد، نمازخانه و حسینیه توسط سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) ساخته و مرمت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی صبح امروز در همایش منزلت نماز نیروهای مسلح که در سالن اجتماعات سپاه استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه طرح منزلت نماز از سال 89 در سپاه ارائه شد، اظهار داشت: از آن سال تاکنون 3 هزار متر مربع مسجد، نمازخانه و حسینیه توسط سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) ساخته و مرمت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به اجرای طرح سفیران نماز در سپاه استان قزوین اشاره و اضافه کرد: همایش منزلت نماز که با عنوان اقتدار و معنویت در استان قزوین برگزار شد، هدفی به جز ترویج اقامه نماز و تبیین نقش نماز در دستگاه‌ها و نهادهای نظامی ندارد و در این همایش تلاش می‌کنیم تا نماز را به کانون تولید قدرت در نیروهای مسلح معرفی کنیم.

سردار آتانی ادامه داد: در همین راستا سپاه استان قزوین از همه ظرفیت‌های خود برای ترویج فریضه نماز در جامعه به ویژه کادر نیروهای مسلح استفاده می‌کند و در این حوزه در کنار دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اقامه نماز خواهد بود.

همایش «اقتدار و معنویت» در استان قزوین برگزار می‌شودفرمانده سپاه قزوین: 165 واحد مسکونی را به محرومان تحویل دادیمفرمانده سپاه قزوین: مجاهدت‌های نیروهای انتظامی و نظامی اطلاع‌رسانی شود

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند برگزاری طرح منزلت نماز در سپاه استان قزوین گفت: از 3 سال قبل تاکنون 160 جلسه را در بخش‌های مختلف سپاه از جمله تیپ، ستاد و نواحی برگزار کردیم که 528 مصوبه در این جلسات تصویب و به اجرا گذاشته شده است.

سردار آتانی تجهیز نمازخانه‌ها و بهبود مدیریت آنها و ترویج فرهنگ مشارکت در نماز جماعت را از جمله اقدامات سپاه قزوین در این حوزه عنوان کرد و افزود: همچنین برای بهبود کیفیت اقامه نماز جماعت از شیوه‌های روزآمد بهره بردیم و در ضمن مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز برگزار کرده و از خادمان نماز در استان قزوین به شکل ویژه تجلیل کردیم.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه صاحب‌الامر(عج) از تمام توان خود برای ترویج فرهنگ نماز در همه سطوح کاری و عملیاتی استفاده می‌کند و هیچ‌گاه نخواهیم گذاشت که فرهنگ اقامه نماز در مجموعه نیروهای مسلح کمرنگ شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه بسیج سازندگی استانداری قزوین ستاد نماز جمعه بسیج سازندگی استانداری قزوین سپاه استان قزوین نیروهای مسلح منزلت نماز اقامه نماز سپاه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است