Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:36:17 GMT

دست‌های پشت پرده تکدی‌گری در کرج باید رو شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۴۵۵۴

دست‌های پشت پرده تکدی‌گری در کرج باید رو شود

به گزارش رخبرگزاری مهر، غفور قاسم پور در جلسه ساماندهی متکدیان با طرح این سوال که مگر آسیب اجتماعی اولویت نیست؟ که دستگاه‌های متولی از مسؤلیت شانه خالی کنند، گفت: کمپ ماده ۱۶ استان بعنوان محل نگهداری و غربالگری متکدیان پیش بینی شده است و دستور العمل مشخصی هم دارد، شهرداری‌های شهرستان باید برای تأمین اعتبار جهت راه اندازی این کمپ استانی از سهم بودجه‌های اجتماعی و فرهنگی در این زمینه مشارکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه استاندار البرز نگاه اجتماعی ویژه ای دارند و زمان آن فرا رسیده تا شاهد تحولی در حوزه مسائل اجتماعی باشیم.

فرماندار کرج تصریح کرد: تکدی گری طبق قانون جرم است و پروسه جمع آوری معتادان متجاهر در کلانشهر کرج و بازگشت دوباره آنها به سطح شهر تکراری شده است؛ لذا باید بانک اطلاعاتی تهیه شود تا اگر فردی یکبار به کمپ ارجاع شد در صورت تکرار جرم روانه زندان شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور معتادان متجاهر چهره شهر کرج را نازیبا ساخته است و باید از تجربه‌ی سایر کلانشهرها استفاده کرد.

قاسم پور با اشاره به پیگیری‌های جدی استاندار البرز ادامه داد: اردوگاه ماده ۱۶ باید با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری، بهزیستی و.. با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر تکمیل شود.

کد خبر 5370575

منبع: مهر

کلیدواژه: تکدی گری فرمانداری کرج بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو

روایت عجیب و باورنکردنی خواننده‌ای که ۱۶سال پیش قطعه‌ای را خواند و همه جا پخش شد و نام خواننده اصلی این قطعه مخفی ماند! این شخص در این برنامه «صداتو» ادعا می‌کند خواننده اصلی آهنگ معروف فریدون فروغی یعنی «تنهاترین عاشق» خودش است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟