Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:47:03 GMT

واکنش علی دایی نامگذاری ماهی و دربی ضعیف

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۴۶۰۵

واکنش علی دایی نامگذاری ماهی و دربی ضعیف

اسطوره فوتبال ایران درباره دربی 97، حواشی نامگذاری یک ماهی به اسم او و ... صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاحبه علی دایی را می خوانید:

شاید برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمده باشد که آیا علی دایی از نامگذاری یک گونه ماهی به اسم خودش شاکی و عصبانی است یا نه؟

نه، چه اشکالی دارد؟ چرا باید ناراحت شوم؟!

به هرحال برخی‌ها عنوان کردند که بهتر بود این دوستان و اساتید دانشگاه پیش از نامگذاری این گونه ماهی زنگ زده و از شما اجازه می‌گرفتند؟

نه، نیازی به زنگ زدن و اجازه گرفتن نبود و اصلا چنین انتظاری نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این کار را چند فرد دانشگاهی در ایران و برلین انجام دادند که به دلیل تحصیلات عالیه و زحماتی که در عرصه علم و دانش می‌کشند برای من ارزشمند هستند. دلیلی هم برای دلخوری یا ناراحتی وجود ندارد.

البته برخی از همبازیان، دوستان یا هواداران شما هم معتقد بوده و هستند که به جای گونه ماهی بهتر بود جلوی در استادیوم آزادی مجسمه علی دایی را می‌ساختند؟

دوستان لطف دارند اما من هرگز دنبال این مسائل نبوده و نیستم.

بابت شوخی‌های فضای مجازی یا اینترنتی که حتی برخی دوستان و همبازیان با شما انجام دادند چه طور؟ دیدید یا شنیدید؟

من وقتم را با این مسائل بیهوده و الکی با برنامه‌های اینترنتی هدر نمی‌دهم. این برنامه‌ها را هم ندیدم اما فقط یک چیزی بگویم «از طرف همان برنامه‌هایی که همه چیز را به شوخی و خنده می‌گیرند با من تماس گرفتند که به برنامه آنها بروم اما نرفتم و ...»

چه کسی با شما تماس گرفت؟

خداداد عزیزی زنگ زد اما من فقط یک بار در یک برنامه اینترنتی شرکت کردم و آن هم به خاطر عادل فردوسی پور بود وگرنه اصلا و ابدا وقت این کارها را ندارم. عادل از تلویزیون بیرون آمده بود و چون هم دانشگاهی ام است و خیلی هم دوستش دارم به برنامه اینترنتی او رفتم و بس!

به نظر از برخی شوخی‌ها گله مند به نظر می‌رسید؟

باور کنید اصلا به این مسائل و شوخی‌ها فکر هم نمی‌کنم. اگر می‌خواستم درگیر این چیزها شوم هزاران قدم از زندگی فعلی خودم عقب می‌افتادم.

اسم عادل فردوسی پور وسط آمد. می‌خواهیم بپرسیم اگر او به تلویزیون بازگردد حاضرید با تلویزیون آشتی کنید یا در برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های دیداری مصاحبه کنید؟

نه! در این رابطه مدت‌هاست تصمیم خودم را گرفته ام.

راستی ماجرای تقدیر سفیر استرالیا در ایران از شخص شما چه بود؟

من با بسیاری از سفیران خارجی رابطه خوبی دارم. سفیر محترم استرالیا در ایران از من دعوت به عمل آورد و با توجه به همزمانی با بازی تاریخی با استرالیا در ملبورن (8 آذر1376) محبت کردند و ...

بی تعارف دل شما برای فوتبال تنگ نشده است؟

نه!

چندی پیش با محمد خاکپور مصاحبه می‌کردیم که به ما گفت حتی فوتبال نگاه هم نمی‌کند! نکند شما هم ...

نه، اتفاقا من فوتبال نگاه می‌کنم و بازی‌ها را تا جایی که امکان داشته باشد می‌بینم.

نظرتان در مورد دربی اخیر استقلال و پرسپولیس چیست؟

این دربی هیچی نداشت!

به عنوان یک فوتبالی فکر می‌کنید چرا این دربی چیزی نداشت؟

به نظرم هر دو تیم برای نباختن به زمین آمده بودند تا شاهد یکی از ضعیف ترین دربی‌های تاریخ مسابقات استقلال و پرسپولیس باشیم. تیم‌ها نه ریسکی کردند و نه موقعیت خاص و هیجان انگیزی دیدیم.

به نظر می‌رسید سرمربیان هر دو تیم هم از تساوی این دیدار در پایان دربی راضی هستند؟

دوست نداشتند ببازند و نباختند! شاید به شرایط فعلی تیم خودشان در جدول و مسائل دیگر بیشتر توجه کردند و تصمیم گرفتند ریسک نکنند. درمجموع دربی قشنگی نبود و کیفیت پایینی داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز علی دایی ماهی علی دایی دربی ۹۷ آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز برنامه ها علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نروژی خط حمله منچستر سیتی امروز از مصدومیت بازگشت و موفق شد گل دوم تیمش مقابل ناتینگهام فارست را به ثمر برساند.

چند هفته پیش روی کین، ستاره سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، پس از تساوی سیتی مقابل آرسنال از عملکرد هالند انتقاد کرد و در مورد او گفت: «عملکرد کلی هالند بسیار ضعیف است. نه فقط ‏امروز. در همه بازی‌ها. از ضربه‌های سر تا ضربه‌های پا تا جاگیری و حرکت بدون توپ، او ‏در همه چیز ضعیف است. هالند جلوی دروازه بهترین بازیکن دنیاست ولی فقط همین. ‏وقتی بخواهد عقب‌تر بیاید و در جریان بازی باشد فوق‌العاده ضعیف است. او باید بهتر ‏بشود. نظر من این است ولی معتقدم او در سال‌های آینده از این نظر بهتر خواهد شد. مهاجم فوق‌العاده‌ای است اما از جنبه‌ای که گفتم در سطح باشگاه‌های لیگ دو است.»

کین امشب پس از گل فوق‌العاده‌ای که هالند زد نظرش را درباره او تغییر داد و ابتدا به شوخی گفت: «او پیشرفت زیادی کرده و اکنون در سطح باشگاه‌های چمپیونشیپ است.»

با این حال پس از ثانیه‌هایی صدای خنده در استودیوی اسکای، کین نظر واقعی‌اش درباره هالند را گفت: «از گلی که زد واقعاً لذت بردم. او با چند لمس توپ خود را در موقعیتی عالی قرار داد. وقتی او در زمین بازی قرار می‌گیرد برای تاثیرگذاری بر نتیجه تلاش می‌کند و درنهایت موفق می‌شود. وقتی بازیکنی مانند کوین دی‌بروینه داری، می‌شود بازیکنی مثل هالند را در خط حمله تغذیه کنی و این‌گونه به پیروزی برسی. امروز هم دی‌بروینه خوب بازی کرد و هم هالند. چند بازی به پایان لیگ باقی مانده و قرار گرفتن این دو در فرم خوب به تیم پپ گواردیولا کمک زیادی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان