Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگ ساختمانی به عنوان یکی از مهمترین و کاربردی ترین مصالح ساختمانی به شمار می روند که آنها را می توان به انواع اقسام مختلف دسته بندی نمود.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، سنگ ساختمانی به عنوان یکی از مهمترین و کاربردی ترین مصالح ساختمانی به شمار می روند که آنها را می توان به انواع اقسام مختلف دسته بندی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب سنگ مناسب با توجه به کاربرد آن مهمترین کاری است که باید در هنگام خرید انجام دهید. چنانچه مراکز معتبر را برای خرید سنگ انتخاب کرده باشید هیچ گونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت پس انتخاب مرکز خرید سنگ مهمترین موردی است که بر کیفیت کار شما تاثیر می گذارد. سنگ لاشه، مرمر و تراورتن از جمله کاربردی ترین نوع سنگ ها هستند که از آنها می توان در بخش های مختلف ساختمان استفاده کرد. اما قبل از خرید سنگ مورد نظر باید حتما اطلاعات کاملی در رابطه با هریک از سنگ ها کسب نموده و پس از اطمینان از ویژگی های سنگ، نسبت به تهیه آن اقدام کنید. در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با لاشه سنگ و مرمر ارائه نموده ایم و خواهید دانست که چه سنگ هایی برای نمای ساختمان مناسب هستند. در ادامه با ما همراه باشید:

 

لاشه سنگ

لاشه سنگ یکی از طبیعی ترین سنگ هایی است که بدون هیچگونه فرآوری خاصی روانه بازار می شود. لاشه سنگ ها در اثر انفجار در معادن سنگ به وجود می آیند و می توانید آن را در انواع اندازه های مختلف مشاهده کنید. لاشه سنگ هیچ شکل و طرح خاصی ندارد و چنانچه قصد استفاده از آن را داشته باشید باید گوشه های آن را بگیرید. لاشه سنگ ها دارای لبه های تیز هستند و این لبه ها باید گرفته شوند تا هم ظاهر زیبایی از آنها شاهد بوده و هم کارایی مورد نظر شما را داشته باشد. البته برخی از لاشه سنگ ها به عنوان پرکننده مورد استفاده قرار می گیرند که در این صورت نیازی به ساب زدن لبه های آن نیست. سنگ های لاشه باید به صورت یکپارچه باشند و سنگ های لاشه لایه لایه مقاومت کمتری خواهند داشت و از این رو چنانچه به دنبال خرید لاشه سنگ باکیفیت هستید حتما به ساختار آن توجه داشته باشید.

کاربرد لاشه سنگ

لاشه سنگ ها به دلیل اینکه هیچ کارگاهی ندیده و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند میزان قیمت پایینی دارند و از این رو در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که نباید از سنگ لاشه انتظار سنگ تزیینی را داشته باشید و از این رو اصلی ترین کاربرد این نوع سنگ ها مربوط به کارهای عمرانی می شود. از جمله مهمترین کاربردهای سنگ لاشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         استفاده از سنگ لاشه در پی ریزی و بنای ساختمان

-         استفاده در بخش های مختلف پل های سنگی

-         ساخت دیواری مستحکم برای ساخت سد

-         پودر شدن و استفاده به عنوان پودر سنگ

-         استفاده در دیوار های باغی و پی ریزی های دیوار

در ایران شاهد منابع متعددی از لاشه سنگ هستیم و از این رو معمولا در نزدیکی هریک از شهرهای کشور می توان معادن لاشه سنگ را مشاهده کرد.

 

 

سنگ مرمر

مرمر یکی دیگر از سنگ های پرکاربرد ساختمانی است که کاربردهای بسیاری داشته و به عنوان سنگ تزینی نیز استفاده می شود. سنگ های مرمر به عنوان کمیاب ترین و گران ترین سنگ های ساختمان شناخته می شوند و پس از صیقل دادن، ظاهر بسیار زیبایی پیدا می کند و از این رو مراکز لوکس و مجلل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث تمایز سنگ مرمر با سایر سنگ ها شده است را می توان عبور دادن نور از خود دانست که باعث زیبایی دل انگیزی در ساختار آن می شود. این سنگ به دلیل طبع سرد خود باعث خنک تر شدن فضا نیز خواهد شد و به دلیل افزایش میزان اکسیژن خود، آرامش خاصی به دنبال خواهد داشت. سنگ های مرمر در انواع رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که هر یک از رنگ های آن باعث تمایز در میزان قیمت سنگ مرمر و همچنین ظاهر آن خواهند شد.

خرید سنگ مرمر

برای خرید سنگ مرمر راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این روش ها به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری، مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که طبیعتا خرید از این مراکز وقت زیادی را از شما خواهد گرفت و از این رو خرید از وب سایت های اینترنتی فروش سنگ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. مراکز متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که شرکت ما به عنوان یکی از بهترین ها در این میان شناخته شده و می توانید بهترین سنگ گرانیت و مرمریت و ... را از طریق سامانه شرکت ما خریداری کنید. توجه داشته باشید که سنگ های خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور ارسال خواهند شد.

 

سنگ نمای ساختمان

نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش هایی است که زیبایی آن باعث خوش جلوه کردن ساختمان شما خواهد شد. انتخاب سنگ مناسب برای نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در انتخاب سنگ نما باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که یکی از مهمترین آنها مربوط به وزن سنگ می شود. سنگ انتخابی شما باید وزن پایینی داشته باشد تا در اثر عوامل محیطی از ملات جدا نشود. البته امروزه از روش های مختلفی برای استحکام بیشتر سنگ نما استفاده می شود. تراورتن یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در نمای ساختمان است چرا که هم قیمت پایینی داشته و هم می توان آن را در رنگ های مختلف خریداری کرد.

قیمت سنگ نمای ساختمان

همگان به دنبال راه هایی هستند که بهترین سنگ ها را با قیمت های پایین خریداری کنند. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی با نازلترین میزان قیمت ها نموده و با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت ما می توانید انواع اقسام سنگ ها را مشاهده کرده و به صورت دقیق قیمت سنگ نمای ساختمان را مورد بررسی قرار دهید. مسئولین شرکت ما با سیاست فروش بیشتر با بهره کمتر، سنگ های مختلف را با نازلترین میزان قیمت ها به فروش می رسانند و این بهترین فرصت برای خرید سنگ های مورد نیازتان خواهد بود.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سنگ نما نمای ساختمان قیمت سنگ سنگ ساختمانی مورد استفاده قرار سنگ نمای ساختمان توجه داشته باشید یکی از مهمترین لاشه سنگ ها میزان قیمت سنگ مرمر سنگ لاشه خرید سنگ ترین سنگ شرکت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها