Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در نشست اخلاق رسانه‌ای و جهاد تبیین به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت شهید خداعفو عبدیانی گفت: به عنوان شهروند از زحمت‌هایی که اصحاب رسانه در طول یکسال گذشته کشیدند تشکر می‌کنم استان بهره‌مند از خبرنگاران دلسوز و رسانه‌های پرتیراژ است حتی روستاها و پایگاه مقاومت بسیج هم رسانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خداعفو عبدبانی گفت: یکی از مکان‌ها در سپاه فتح به نام این شهید عرضه رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد  نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: استان در عین داشتن ثروت‌های زیاد فقیر است که بخشی در حوزه خرده فرهنگ‌ها می‌گنجد نظام قومی و قبیله‌ای نظام فاخری است اما در برخی موارد اگر دقت نکنیم آسیب‌زا است.

سردار خرمدل عنوان کرد: چند وقت پیش شاهد درگیری در یکی از مناطق استان بودیم، جلسه‌ای با این دو طوایف گرفتیم همه افراد تحصیلکرده و دانشگاهی بودند اما موقعی که فیلم این درگیری از  استان بیرون بیاید یک سرمایه‌گذار و کارآفرین جرات می‌کند بیاید سرمایه گذاری کند؟ ما اینگونه داریم چهره استان را معرفی می‌کنیم!

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : باید مشکلاتمان چون فرهنگی است از طریق فرهنگی حل کنیم، به اندازه‌ای که داریم از فضای مجازی خودمان را تخریب می‌کنیم دشمن تخریب نمی‌کند فکر می‌کنیم کار خوبی می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین قضیه احداث سد تنگ سرخ  چقدر داریم تخریب می‌کنیم همه هم دروغ و شایعه است. کهگیلویه و بویراحمد استان پر آبی است اما خشکسالی باعث ایجاد تنش آبی شده و نظام می‌خواهد این مشکل را حل کند اما داریم تحت عنوان فعال زیست محیطی و رسانه ‌ای تخریب می‌کنیم.

سردار خرمدل بیان کرد: می‌رویم در تلویزیون و فضای مجازی می‌نشینیم که مردم استان هیچ‌گونه منصبی در کشور ندارند، فرزندان زیادی از کهگیلویه و بویراحمد در کشور مسئولیت و منصب‌های دارند اما آیا پشت سرشان را نگاه کردند؟

وی با بیان اینکه هر اتفاقی می‌خواهد صورت گیرد باید در استان انجام شود، گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد کار شما رسانه‌ها درست است اما آن ۱۰ درصد منفی کار خودشان را می‌کنند باید مشکلات استان در حوزه فرهنگ را احصاء کنیم.

وی خطاب به رسانه‌‌ها گفت: اطلاع دارم وقتی نقد منصفانه‌‌ای می‌کنید تحت فشار قرار می‌گیرید توصیه می‌کنیم مسئولان به جای اینکه از این نقدهای منصفانه آزرده خاطر شوند ظرفیت‌شان را بالا ببرند، به ما مراجعه می‌کنند که فلان سایت علیه ما این مطلب را نوشته است.

وی بیان کرد: البته مسائل اخلاقی باید رعایت شود و فحاشی نشود اما ظرفیت‌ها را باید بالا برد. درخواستی که از رسانه‌ها داریم این است که امسال مشکلات پیرامون را احصاء کنیم.

سردار خرمدل بیان کرد: برادران و خواهران رسانه، سرمایه‌گذار جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که امنیت داشته باشند این فیلم و کلیپ‌ها سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جغرافیایی که شما دارید بی‌نظیر است ۲ هزار گیاه دارویی داریم که ۵۰۰ مورد گیاه دارویی است اما از این ظرفیت چه بهره‌ای می‌بریم؟ هیچی!

وی با توصیه به خبرنگاران مبنی بر اینکه ظرفیت‌های استان را به بیرون معرفی کنند، خواستار رفع مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه انها شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد احداث سد تنگ سرخ کهگیلویه و بویراحمد سردار خرمدل سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان