Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در چند روز آینده خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر غلامرضا نوروزی در خصوص فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: در چند روز گذشته جلسه‌ای در کمیته ستاد ملی کرونا تشکیل شد و به زودی ظرف چند روز آینده ساز و کار سامانه هوشمند امید فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه، واکسیناسیون افراد را برای مراجعه و حضور به اماکن ورزشی کنترل می‌کند.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد درباره حضور تماشاگران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ورودی ورزشگاه‌ها باید به این سیستم مجهز شود. مشکلی در استان تهران نداریم و در شهرستان‌ها هم در حال تکمیل و برطرف کردن موانع هستیم. من هم مانند تماشاگران آماده حضور آنان هستم اما با کوچکترین بی‌تدبیری شاهد شیوع مجدد این بیماری خواهیم بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: برخی اصول همگانی در کشور داریم که اهمیت به شیوه‌نامه‌ها تا زمانی که این بیماری وجود دارد، الزامی است. همکاری با مسئولان برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی مختلف، رعایت فاصله اجتماعی بر اساس جایگاه‌های مشخص و زدن ماسک از موارد حائز اهمیت است.

به گزارش تسنیم با توجه به اظهارنظر رئیس فدراسیون پزشکی که اعلام کرده سامانه هوشمند در چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود، باید گفت که مسابقات هفته نهم و دهم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

اعلام اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال رئیس فدراسیون پزشکی حضور تماشاگران هفته نهم لیگ برتر چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران