Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش روند ارسال فیلم های دو دقیقه ای بخش گفت و گو با رئیس جمهوری پرسش مهر ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی رمضانی؛ با اشاره به این که امکان ارسال فیلم های بخش «گفتگو با رییس جمهور» در برنامه شاد فعال شده است، جزئیات آن را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به در نظر گرفتن بخشی به عنوان «گفتگو با رییس جمهور»  در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر با موضوع «ایران قوی»، گفت: دانش آموزان با ورود به بخش دانش آموزی خود در برنامه شاد، گزینه مربوط به «گفتگو با رییس جمهور» را مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن وارد دستیار(بات) دریافت فیلم خواهند شد.

رمضانی افزود: در بات، هر دانش آموز ملزم به ورود کد ملی و شماره تلفن ثابت/ همراه با کد شهرستان خواهد بود و بعد از تأیید کد ملی امکان ارسال فیلم گفت وگو با رییس  جمهور فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی،گفت: فیلم ارسالی باید با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری، یعنی «ایران قوی چه ویژگی هایی دارد ؟» و «نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست ؟» و مدت زمان حداکثر دو دقیقه باشد.

رمضانی اعلام کرد: دانش آموزان تا پایان دی ماه امکان ارسال فیلم پیام های خود را خواهند داشت و فیلم های ارسالی در کانال کشوری پرسش مهر به آدرس @porseshmehr  در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

شایان ذکر است، در مراسم اختتامیه پرسش مهر از بیست و دو نفر از شرکت کنندگان منتخب این بخش ، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانش آموزان دانش آموز شماره تلفن ایران ایران دانش آموزان رئیس جمهور شماره تلفن دانش آموزان ارسال فیلم پرسش مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید

دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری است، این شهید بزرگوار در شامگاه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و به مقام شهادت نائل شدند.

شهید مرتضی مطهری یک معلم برجسته و یک انسان بزرگی بود به همین جهت و بزرگداشت مقام معلم روز دوازدهم اردیبهشت را در تقویم کشورمان روز معلم نامگذاری کردند. همه ساله در این روز در مدارس سراسر کشورمان ویژه برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های خودتان در شهر‌ها و روستا‌ها فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند