Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در کیلومتر ۶ محور فرعی هلشی به ماهیدشت حادثه رانندگی بین یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان و یک دستگاه کمپرسی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: محور هلشی به ماهیدشت کرمانشاه فرعی بوده که به دلیل مه گرفتگی و عدم توجه راننده مینی بوس و دید کم با قسمت عقب کامیون کمپرسی برخورد و سانحه تصادف به وقوع می‌پیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اثر این سانحه رانندگی ۱۶ نفر مصدوم می‌شوند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شوند که ۲ نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهند.

دستغیب بیان کرد: ۱۴ مصدوم دیگر در مرکز درمانی طالقانی کرمانشاه در حال مداوا هستند که سه نفر از آنان به صورت سرپایی درمان شده و ۲ دانش آموز جان باخته نیز دختر هستند.

وی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در مقطع متوسطه اول از روستاهای شهر ماهیدشت بوده‌اند که متأسفانه به علت سانحه تصادف مصدوم می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه کرمانشاه مقصر این حادثه راننده مینی بوس حامل دانش آموزان بوده است.

کد خبر 5370629

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس راه کرمانشاه سانحه تصادف تصادفات رانندگی دانش آموزان مه گرفتگی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها سانحه تصادف دانش آموزان مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین