Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کیک‌ بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشهای رزمی استان خوزستان در شهر شهید چمران بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، مسابقات کیک‌ بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از 29 آذر تا 2 دی ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشهای رزمی استان خوزستان در شهر شهید چمران بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات، در اوزان 55-، 60-، 65-، 70-، 75-، 80-، 85-، 90-، 90+ برگزار شده و زمان وزن کشی 29 آذرماه خواهد بود. حداکثر نفرات اعزامی از استان‌های شرکت کننده در این مسابقات، 9 ورزشکار، 2 مربی، یک سرپرست و یک همراه است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کیک بوکسینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان