Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: سندپنج هزار و پانصد و سی و چهار هکتار از اراضی تالاب بندر انزلی واقع در حوزه ثبتی صومعه سرا تحت پلاک ۴۰۶ فرعی از ۲۳ اصلی واقع در بخش ۲۵ گیلان صادر شد.

خبرگزاری میزان  محمد نوذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: سند پنج هزار و پانصد و سی و چهار هکتار از اراضی تالاب بندر انزلی واقع در حوزه ثبتی صومعه سرا تحت پلاک ۴۰۶ فرعی از ۲۳ اصلی واقع در بخش ۲۵ گیلان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری در مورد صدور سند مالکیت بخش دیگر این تالاب واقع در حوزه‌های ثبتی شهرستان‌های بندر انزلی و خمام بیان داشت: مراحل تثبیت و صدور سند مالکیت در این حوزه‌ها نیز دردست اقدام است و سند مالکیت تالاب بندر انزلی واقع در حوزه ثبتی صومعه سرا بنام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری صادر گردیده است.

وی عنوان کرد: یکی از جا‌های دیدنی شهر بندر انزلی، تالاب یا مرداب انزلی است؛ تالاب انزلی در جنوب غربی شهرستان بندر انزلی و در فاصله حدود ۴۰ دقیقه‌ای از شهر رشت قرار گرفته است و از جنوب به صومعه سرا، از شرق به پیر بازار، از شمال به شهرستان انزلی و از غرب به کپورچال و آبکنار انزلی محدود می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک سند مالکیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ثبت اسناد و املاک سند مالکیت تالاب بندر انزلی بندر انزلی واقع در حوزه سند مالکیت صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات