Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور مرد شماره یک تنیس جهان در اولین گرنداسلم فصل آینده رقابت‌های این رشته که تا پیش از این در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، قطعی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزار کننده رقابت‌های اوپن استرالیا، حضور نواک جوکوویچ را در این رقابت‌ها تأیید کردند.

پیش از این درباره حضور مرد شماره یک تنیس جهان در اولین گرنداسلم تنیس سال 2022 - به خاطر مشخص نبودن وضعیت واکسیناسیون او در برابر کرونا و اظهارات چندی پیش وی که از بی‌میلی تنیسور صرب برای تزریق واکسن حکایت داشت - در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما با اعلام برگزار کنندگان این مسابقات، مرد شماره یک تنیس جهان به ملبورن سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب به نظر می‌رسد که جوکوویچ برخلاف موضع قبلی‌اش درباره استفاده از واکسن کرونا، مجبور یا متقاعد به استفاده از این واکسن شده است. به فرض رخ ندادن اتفاقی غیرمترقبه تا ماه ژانویه، جوکوویچ می‌تواند برای کسب دهمین قهرمانی‌اش رقابت کند تا نه تنها رکورد خود را به عنوان پرافتخارترین فرد در تاریخ این رقابت‌ها ارتقا دهد بلکه با سبقت گرفتن از دو رقیب اصلی‌اش رافائل نادال و راجر فدرر، با 21 قهرمانی به تنهایی در صدر جدول رکوردداران کسب بیشترین قهرمانی در گرنداسلم‌ها قرار بگیرد.

این در حالیست که یکی از دو رقیب اصلی او، فدرر به دلیل کامل نشدن روند ریکاوری مصدومیت زانویش همچنان خانه‌نشین است و نادال هم به دلیل غیبت طولانی‌ مدتش در میادین به خاطر مصدومیت به عنوان تنیسور سید ششمی در اوپن استرالیا شرکت خواهد داشت.

مرحله نهایی رقابت‌های گرنداسلم اوپن استرالیا از روز 17 ژانویه آغاز می‌شود و تا روز سی‌ام همان ماه ادامه خواهد داشت.

پیوستن جوکوویچ به تیم ملی صربستان برای شرکت در ATP CUP استرالیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس نواک جوکوویچ تنیس نواک جوکوویچ اوپن استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلئان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سئول پیگیر تمرینات‌شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سئول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول ۶۴ نفره به بعد هم دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سئول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

کد خبر 6094492

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد