Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین صفری شهردار ماهشهر گفت: در حوزه فاضلاب شهرستان مقرر گردید آبفای استان مبلغ ۳۳میلیارد تومان اعتبار جهت اصلاح خطوط فاضلاب سه شهر ماهشهر، بندرامام و شهر چمران با اولویت مناطق محروم تخصیص شهرک طالقانی وشهرک شهید رجایی و بخشی از این اعتبار صرف اصلاح تلمبه خانه ها و پیشگیری از ورود فاضلاب به خور ماهشهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: در حوزه برق شهرستان نیز مصوب گردید مدیریت توزیع برق استان خوزستان اعتبار ویژه ای را به بازسازی وتامین سیستم روشنایی ورودی ها و معابر شهر همچنین اصلاح شبکه کابلی خطوط به کابل خودنگهدار اختصاص دهد و جهت اصلاح شبکه برق تلمبه خانه های شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

صفری افزود: در حوزه ورزش مقرر شد تفاهم نامه سه جانبه ای میان شهرداری، اداره ورزش و راه شهرسازی جهت احداث چمن مصنوعی شهرک طالقانی منعقد شود و همچنین مصوب شد اداره کل ورزش خوزستان نسبت به تامین روشنایی و تعیین تکلیف چمن ورزشگاه شهدای ماهشهر اقدامات لازم را بعمل بیاورد .

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است