Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@06:50:20 GMT

نکاتی ارزشمند در مورد سایت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۵۷۷۳

نکاتی ارزشمند در مورد سایت

وقتی سایتی در حال راه اندازی است یکی از مواردی که بیشتر به آن توجه می شود ظاهر سایت است . بهتر است در کنار این ظاهر به سرعت وب سایت هم توجه شود . به نظر شما بهینه سازی سرعت سایت چقدر اهمیت دارد ؟

وقتی سایتی در حال راه اندازی است یکی از مواردی که بیشتر به آن توجه می شود ظاهر سایت است . بهتر است  در کنار این ظاهر به سرعت وب سایت هم توجه شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر شما بهینه سازی سرعت سایت چقدر اهمیت دارد ؟  به گفته یک مجموعه سئو در اصفهان سرعت سایت نقش به سزایی در سئو آن سایت دارد. به گفته همین شرکت طراحی سایت در اصفهان سرعت سایت از بنیادین ترین پارامتر های طراحی سایت است. البته نا گفته نمایند که نباید از دنیای آموزش اینستاگرام در اصفهان عقب بمانید.

تا پایان این مقاله با ما باشید تا به صورت گام به گام به این سوال پاسخ دهیم . بیشتر دارندگان وب سایت به دلیل نا آگاهی فکر می کنند همه چیز یک سایت ظاهر آن است که این باور تا حدودی غلط است با یک مثال ساده می توان این اهمیت را بیان کرد . به عنوان مثال مهم نیست که رتبه ی سایت شما چقدر بالاست یا دیزاین سایت شما چقدر جذاب است اگر بازدید کننده ها برای لود شدن سایت شما خیلی معطل شوند صفحه شما را بسته و به وب سایت های جایگزین مراجعه می کنند که این کار شروع یک فاجعه است برای شما.

 

سرعت لود صفحات وب سایت :

سرعت لود به شکلی محتوای سایت را تعیین می کند بنابراین اگر می خواهید پتانسیل کاملی را از وب سایت خود داشته باشید باید روی سرعت وب سایت تان هم کار کنید. این کار به نفع سایت شما خواهد بود چون رتبه سایت را افزایش می دهد و افزایش رتبه هم برای شما سود آور است . در ضمن گوگل روزانه به دنبال فاکتور های تاثیرگذاربرای بهبود تجربه کاربر است .

بهبود رتبه گوگل :

 می توان گفت یکی از فاکتور هایی که الگوریتم گوگل برای رتبه بندی سایت از آن استفاده می کند سرعت در سایت است . زمانی که سایت شما کند می شود موتورهای جستجو مجبورهستند با توجه به ظرفیت خود صفحات کمتری را جست و جو کنند که این کار بر نحوه ایندکس شدن سایت شما تاثیر منفی می گذارد .

کاهش نرخ برگشتی :

این موضوع به درصدی از بازدید کنندگان که بعد از بازدید از یک وب سایت آن را می بندند و یا بر روی دکمه برگشت کلیک می کنند اشاره دارد اگر در سایت شما محتوا دیر لود شود بازدید کننده از دیدن محتوای شما صرف نظر می کند و بر روی دکمه برگشت کلیک کرده و سایت دیگری را باز می کند چرا که از نظر کاربران گشت و گذار در وب سایت های کند نوعی اتلاف وقت محسوب می شود . گوگل به طور دقیق ترافیک همه سایت ها را محاسبه می کند و اگر مطابق اندازه گیری گوگل سایت شما برای لود شدن بیشتر از 5 ثانیه زمان برد آن سایت دیگر در رتبه ی اول نخواهد بود .

بالا بردن نرخ تبدیل

اگر مراجعه کننده ای بعد از جست و جو به سایت شما مراجعه کند و محتوای سایت شما بیش از حد طول بکشد نه تنها مراجعه کننده ها را از دست می دهید بلکه مشتریان بلقوه ی خود را نیز از دست خواهید داد . اگر سرعت سایت شما زیاد باشد نه تنها کسب و کار شما بهتر خواهد شد بلکه بازدید کننده های سایت شما انگیزه ی بیشتری برای دیدن صفحات دیگر سایت خواهند داشت . تحقیقات بر روی  کسب و کار های آنلاین نشان داده که اگر در این سایت ها محتوا و یا صفحه دیر لود شود مشتریان خرید خود را کامل نمی کنند و از سایت خارج می شوند .

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرعت سایت سایت شما وب سایت سایت ها ی سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901270

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید