Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: واژگونی سرویس مدرسه در محور هلشی ماهیدشت کرمانشاه دو کشته و ۱۶ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، اکبر آزادی اظهار کرد: واژگونی سرویس مدرسه در محور هلشی ماهیدشت کرمانشاه دو کشته و ۱۶ زخمی بر جای گذاشت.

وی افزود: یک دستگاه مینی‌بوس سرویس مدارس حدود ساعت ۸:۵۰ امروز در محور هلشی به ماهیدشت واژگون شد که متأسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، تصریح کرد: هم اکنون نیروهای اورژانس در حال انتقال مصدومان به بیمارستان طالقانی هستند.

بر اساس این گزارش رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز جهت رسیدگی سریع به مصدومان حادثه تصادف مینی‌بوس دانش آموزان در بیمارستان آیت الله طالقانی تأکید کرد.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه برخورد کامیون از پشت با مینی‌بوس علت سانحه بوده است، گفت: محور هلشی به ماهیدشت محور فرعی است که صبح امروز مه گرفتگی داشته و راننده کامیون بر اثر مه دید کافی نداشته و از پشت با مینی‌بوس برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت این برخورد مینی‌بوس ۲۰ متر جلوتر واژگون می‌شود، افزود: این مینی‌بوس سرویس مدرسه بوده و سرنشینان آن دانش‌آموزان مقطع متوسط اول بوده‌اند.

منبع: تسنیم

کد خبر 540573

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادف مرگبار در کرمانشاه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان در کرمانشاه تصادفات مرگبار در کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محور هلشی مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره

تین نیوز

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره ۴ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هر دو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های بین شهری بوده دچار حریق می شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت