Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:27:44 GMT

یک تیم تروریستی وابسته به ضدانقلاب منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۳۸۴

یک تیم تروریستی وابسته به ضدانقلاب منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است: یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های بیگانه در سال جاری که به اقدامات ضدامنیتی مبادرت کرده و گشت انتظامی شهرستان ماهشهر را مورد حمله مسلحانه قرار داده بود، شناسایی و منهدم شد.

در این اطلاعیه آمده است: با هوشیاری مأموران انتظامی و تلاش هدفمند و رصد دقیق عوامل تروریستی، این باند خرابکار شناسایی و با تسلط اطلاعاتی کامل و طی چند عملیات منسجم تمامی اعضای مرتبط با این باند در مخفیگاهایشان دستگیر و برای رسیدگی قضائی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باند تروریستی مخوف منتسب به گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده و از سوی آن‌ها هدایت و حمایت می‌شده است.

این تیم در شهادت ستواندوم «ضرغام پرست» و مجروح شدن یکی دیگر از مأموران خدوم ناجا نقش اصلی را داشته است.

کد خبر 5370733

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر نیروی انتظامی خوزستان گروه های تروریستی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز دانشجو گرگان معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند