Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه فوتبال تیم‌های ارومیه و شاهین بندرعامری از سری رقابتهای لیگ دسته دوم به دلیل دستور داور نیمه تمام ماند به سود نماینده ارومیه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال صادر کرد که بر این اساس تیم ۹۰ ارومیه برنده بازی نیمه تمام با شاهین بندرعامری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

تیم شاهین بندرعامری به دلیل نیمه تمام ماندن مسابقه با دستور داور به علت رفتار غیر ورزشی عوامل و بازیکنان تیم میهمان نسبت به داوران و اقدام به ضرب و شتم آنها در دقیقه ۳۵، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و همچنین این دیدار سه بر صفر به سود تیم ۹۰ ارومیه اعلام شد.( این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است)

همچنین حسن خلیلی، بازیکن تیم شاهین بندر عامری به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گل در دقیقه ۳۵، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

یحیی بهاری، مدیر تیم ۹۰ ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به وقفه در ادامه مسابقه شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کمیته انضباطی فوتبال بازی ضرب و شتم کمیته انضباطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال 90 ارومیه آذربایجان غربی کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتبال تیم فوتبال شاهین بندرعامری بازی نیمه تمام شاهین بندرعامری نیمه تمام ۹۰ ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

به گزارش ایسنا، مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900065

دیگر خبرها

  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال