Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی داستان‌نویسان بعد از سراسری شدن و انتقاداتی که به هیئت مدیره انجمن وجود داشت، در دی‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، انجمن صنفی کارگری داستان‌نویسان استان تهران پس از نزدیک به دو سال پیگیری در آذرماه سال ۱۳۹۶ زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران ثبت شد. این انجمن با هدف دور هم جمع کردن داستان‌نویسان حرفه‌ای ایرانی و توانمندسازی آن‌ها با حمایت‌های صنفی از قبیل خدمات حقوقی، بیمه، آموزش رایگان، وکالت در قراردادها، طرح بازنشستگی، صندوق رفاه، معرفی بین‌المللی نویسندگان و کتاب‌های ایرانی و غیره تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آبان سال ۱۳۹۹ هم اعلام شد، طبق مصوبه انجمن‌های پدیدآورندگان هنری دولت مبنی بر تشکیل انجمن‌های صنفی گسترده کشوری زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی که در سال ۱۳۹۸ به تصویب رسید، انجمن صنفی داستان‌نویسان به زودی کشوری خواهد شد و داستان‌نویسان دارای شرایط عضویت از سراسر کشور می‌توانند در انجمن عضو شوند. اما با گذشت تقریبا دو سال انتقاداتی نسبت به وضعیت نیمه‌تعطیل این انجمن و برگزار نشدن مجمع عمومی آن وجود داشت و تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن از سمت خود استعفا کرده بودند.

 آتوسا زرنگارزاده شیرازی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری داستان‌نویسان استان تهران، (مهرماه ۱۴۰۰) درباره برگزاری مجمع عمومی به ایسنا گفته بود:  انجمن در مرحله نهایی کشوری شدن قرار دارد و منتظر مجوز وزارت ارشاد و وزارت کار برای برگزاری مجمع عمومی هستنیم. اساسنامه کشوری انجمن به وزارت کار ارائه شده و باید آن‌ها تأیید نهایی خود را به اساس‌نامه داده و مجوز برگزاری مجمع‌ عمومی فوق‌العاده برای کشوری شدن را به ما بدهند؛ احتمالا ظرف یک ماه آینده این اتفاق خواهد افتاد.

حالا با گذشت تقریبا دو ماه از این ماجراها انجمن صنفی داستان‌نویسان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی انجمن در ماه آینده و انتخابات هیئت مدیره و بازرسان، از اعضای محترم انجمن که قصد دارند در انتخابات هیئت مدیره یا بازرسان انجمن نامزد شوند، درخواست می‌شود نام، مشخصات و رزومه‌ خود را برای تکتم توسلی ارسال کنند.

 بر اساس این اطلاعیه، این مجمع روز چهارشنبه (۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰) از ساعت ۹ صبح  در باغ کتاب واقع در میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از مدرس، خروجی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

 همچنین در این اطلاعیه آمده است: از تمام اعضای انجمن دعوت می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده انجمن شرکت کنند. با توجه به همه‌گیری کرونا، شرکت در مجمع به صورت مجازی، امکان‌پذیر است و سازوکار حضور مجازی در مجمع، متعاقباً اعلام خواهد شد. طبق اساسنامه انجمن، در صورتی‌که حضور اعضا به حد نصاب نرسد، تشکیل مجمع امکان‌پذیر نخواهد بود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن صنفی داستان نویسان برگزاری مجمع مجمع عمومی هیئت مدیره خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا