Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:04:23 GMT

اولین تصاویر از تصادف مرگبار سرویس مدرسه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۶۱۸

اولین تصاویر از تصادف مرگبار سرویس مدرسه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رییس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح جزییات واژگونی مینی بوس سرویس مدرسه در محور هلشی به ماهیدشت، گفت: برخورد کامیون از پشت با مینی بوس علت این سانحه بوده است.

سرهنگ دستغیب در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۸:۵۰ دقیقه صبح امروز (۱۷ آذر) یک مورد تصادف در محور هلشی به سمت ماهیدشت به نیرو‌های پلیس راه گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با رسیدن ماموران به صحنه حادثه مشخص شد که یک کامیون کمپرسی با یک دستگاه مینی بوس برخورد داشته است.

دستغیب گفت: محور هلشی به ماهیدشت محور فرعی است که صبح امروز مه گرفتگی داشته و راننده کامیون بر اثر مه دید کافی نداشته و از پشت با مینی بوس برخورد می‌کند.

وی افزود: بر اثر شدت این برخورد مینی بوس ۲۰ متر جلوتر واژگون می‌شود و متاسفانه چند تن از سرنشینان مجروح می‌شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مینی بوس سرویس مدرسه بوده و سرنشینان آن دانش آموزان مقطع متوسط اول بوده اند.

دستغیب گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته سر صحنه تصادف فوتی نداشته ایم، اما تعدادی مجروح شده اند که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

بر اساس اعلام اورژانس استان کرمانشاه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز رییس پلیس راه استان کرمانشاه هلشی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مُهر _ لامرد ۶ خودرو با یک دیگر برخورد کردند.

این تصادف صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت در مجاورت روستای نورآباد شهرستان مهر رخ داد.

 این حادثه تلفات جانی نداشته است.

در این حادثه ۶ خودروی سواری با هم برخورد کرده اند.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت