Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:23:56 GMT

واکنش خبرگزاری فرانسه به فرصت‌سوزی مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۶۶۹

واکنش خبرگزاری فرانسه به فرصت‌سوزی مهدی طارمی

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پورتو در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب اتلتیکومادرید شد و از صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها بازماند که در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما مهاجمان این تیم پرتغالی از جمله مهدی طارمی از آنها استفاده نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه (AFP) در بخشی از گزارش خود برای این بازی نوشت: «پورتو دو موقعیت طلایی برای گلزنی داشت، اما مهدی طارمی هر دوی آنها را به هدر داد. اولین فرصتی که نصیب این مهاجم ایرانی شد را یان اوبلاک در نیمه اول با یک دست به زیبایی مهار کرد و در ادامه ضربه بغل پای طارمی در نیمه دوم در یک موقعیت خوب از روی دروازه به بیرون رفت».

طارمی ۲۹ ساله این فصل در هر شش بازی پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به میدان رفت و آمار یک گل‌زده و یک‌ پاس گل را از خود بر جای گذاشت. او و هم‌تیمی‌هایش حالا باید ماجراجویی خود در اروپا را در رقابت‌های لیگ اروپا دنبال کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز واژگونی مینی بوس اکبر آزادی تیم فوتبال پورتو اتلتیکومادرید آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی اش آلیانز آره نا میزبان رئال مادرید خواهد بود.  

بایرن مونیخ و رئالی‌ها برای صعود به این مرحله از سد ۲ تیم انگلیسی آرسنال و منچسترسیتی گذشتند تا بار دیگر در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر شوند. ۲ تیم در ۲۶ بازی رویارویی شان ۲۴ با در مراحل حذفی باهم رو به رو شده اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۲ تیم تاکنون به صورت مساوی ۴۲ بار دروازه یکدیگر را باز کرده اند که در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گلزن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است، اما بایرنی‌ها در هفت بازی اخیرشان مقابل رئال مادرید ۶ بار شکست خورده اند و فقط یک تساوی به دست آورده اند که مسلما شاگردان توماس توخل به همین دلیل انگیزه زیادی در بازی پیش رو خواهند داشت تا به روند ناکامی‌هایشان مقابل کهکشانی‌ها پایان دهند.

رئالی‌ها نیز با توجه به آمار خوب سال‌های اخیرشان مقابل بایرنی‌ها بازهم امیدوارند با دست پر مونیخ ترک کنند تا گام بلندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا طی کنند چرا که کهکشانی‌ها در فصل‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با پیروزی مقابل بایرنی‌ها به فینال صعود کرد و در دیدار فینال نیز به ترتیب تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول را شکست دادند و جام قهرمانی را به خانه بردند که در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت.

در سوی مقابل با توجه به اینکه باواریایی‌ها در بوندسلیگا قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرده اند توماس توخل و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ناکامی در بوندسلیگا به دست فراموشی سپرده شود.

کلمنت تورپین داور فرانسوی قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)