Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور داریم و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت روند افزایشی غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: اوایل امشب با گذر سامانه بارشی از شمال‌غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و شمال کرمانشاه بارش باران گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده در شمال‌غرب، شمال همدان و کرمانشاه دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین،‌ البرز و غرب تهران نیز بارش خواهیم داشت.

وی گفت:‌ بعدازظهر امروز و فردا در شمال‌غرب و غرب کشور استان‌های اردبیل و سواحل خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش نسبی دما را داریم و افزایش موقتی دما در اردبیل 5 تا 7 درجه خواهد بود.

اصغری گفت:‌ روز جمعه 19 آذر در شرق شمال خزر و خراسان شمالی و شنبه 20 آذر ذر غرب سواحل خزر ابرناکی و بارش پراکنده داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 20 آذر در شمال‌شرق کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما و یکشنبه 21 آذر در شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه 21 آذر در شرق اردبیل، سواحل خزر و خراسان شمالی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود و روزهای جمعه و شنبه خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

اصغری افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر و اهواز با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و همدان با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما در پایتخت 15 و 7 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران آذربایجان شرقی آذربایجان غربی پیش بینی می شود وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر