Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سعید نگراوی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان گفت: جشنواره تئاتر عربی بر مزار شهدای گمنام سوسنگرد برگزار شد و سپس هنرمندان و گروه‌های نمایشی برای شروع نمایش‌ها به تالار حافظ سوسنگرد رفتند.

او بیان داشت: با تلاش و حمایت مسئولان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان و تامین لجستیکی جشنواره، بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران این دوره از جشنواره با رعایت کامل نکات بهداشتی و با حضور ۹ گروه نمایشی در تالار‌های نمایشی شهرستان‌های سوسنگرد و هویزه به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگراوی افزود: بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای بین الملل با حضور ۹ گروه نمایشی از کشور‌های تونس، اردن، فلسطین، عراق، عمان و ایران به صورت مجازی از سایت چهارسو به آدرس www.t۴soo.com پخش خواهد شد و دو نمایش از شهر چمران و سوسنگرد حاضر در این بخش در روز دوم و چهارم جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان تصریح کرد: ۱۸ نمایش حاضر در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران و بین الملل جشنواره از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ طی چهار روز با هم به رقابت می‌پردازند و روز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه‌ای بین الملل جشنواره در شهرستان سوسنگرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر ایران جشنواره تئاتر مسابقه تئاتر صحنه ای بخش مسابقه تئاتر عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند