Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@00:27:21 GMT

آغاز مذاکرات بین بروسیا دورتموند و ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۹۳۹

بروسیا دورتموند تلاش می کند مانع خروج ارلینگ هالند شود

ارلینگ هالند مهاجم بروسیا دورتموند و یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم، این روز ها علاقه مندان زیادی در بین باقی باشگاه ها دارد و هر روز شایعاتی و خبر هایی در مورد مقصد بعدی این بازیکن در رسانه ها مطرح می شود. سران بروسیا دورتموند هر چند کار سختی پیش رو دارند اما امیدوارند بتوانند این بازیکن را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به گزارش طرفداری، پس از پیروزی بروسیا دورتموند مقابل بشیکتاش، هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند اعلام کرد که در هفته های آتی مذاکرات بین باشگاه و هالند از سر گرفته می شود.

تا چند هفته آینده مذاکرات را شروع خواهیم کرد، ما هیچ فشاری را روی خود برای مذاکره حس نمی کنیم، زیرا مجبور نیستیم که قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهیم و تمدید کنیم.

 سوال مهم این است که ارلینگ هالند برای فصل آینده در کدام باشگاه بازی خواهد کرد؟ آیا او حاضر می شود که بندی که در قرارداد او وجود دارد را پس بگیرد و به بروسیا دورتموند این اجازه را بعد که پول بیشتری از فروش او کسب کند؟

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! علی دایی: از نامگذاری گونه ماهی ناراحت نشدم/ وظیفه من آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ نیست لیگ ایران؛ 64 بازی و 100 گل | لیگ ستارگان قطر؛ 54 بازی و 164 گل 7 دسامبر 2021، خشن ترین شب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پینی زهاوی: روبرت لواندوفسکی جزو 2 یا 3 مهاجم برتر تاریخ است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس