Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر چهارشنبه در دیدار فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در یاسوج افزود: مسؤولان ملی و دولت برای احیا و نگهداری از بافت تاریخی دهدشت معروف به بلاد شاپور توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان داشت: در زمینه مرمت و بازسازی آثار تاریخی در نقاط مختلف استان اقدامات خوبی از سوی میراث فرهنگی استان انجام شده و اکنون نیز مرمت بلاد شاپور گام خوبی در این راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: مهمترین بنای تاریخی استان بافت تاریخی دهدشت بوده و این بافت نیازمند توجه مسئولان ملی است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی امام زاده علی (ع) شهرستان چرام نیز اقدام مهمی است که موجب تقویت گردشگری مذهبی در این شهرستان می‌شود.

حسینی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگری مذهبی باشد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه داشتن مواهب طبیعی و خدادادی می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران باشد و در راین راستا باید زیر ساخت‌های گردشگری در استان تقویت شوند.

کد خبر 5370813

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه یاسوج سید نصیر حسینی بناهای تاریخی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان خطبه های نماز جمعه معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف عکس استانها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کرمان امروز با تیتر "بافت تاریخی کرمان؛ خالی از طر ح‌های خلاقانه! " در گزارشی بر لزوم استفاده از طرح‌های کارشناسانه و آینده نگرانه برای بازسازی بافت تاریخی کرمان تأکیده کرده است.

روزنامه کاغذ وطن نیز با تیتر "دوئل فرصت‌های شغلی در برابر بیگانگان"به بیان سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پرداخته و از زبان وی اعلام کرده به ازای هر فرد بیکار در استان، سه فرصت شغلی وجود دارد که توسط اتباع بیگانه پر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر