Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید «تقی رضایی» پس از ۳۳ سال از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  یکی از شهدای والامقامی که در سال ۱۳۸۶ در مقبره‌ی شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی به خاک سپرده شده و حدود ۱۴ سال میهمان این دانشگاه بوده‌اند، شناسایی و تعیین هویت شد.

با توجه به شناسایی مشخصات شهید «تقی رضایی» خانواده و مادر بزرگوار ایشان در روز پنجشنبه برای نخستین بار مزار فرزند شهید خود را زیارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم استقبال از مادر بزرگوار این شهید سرافراز، روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر ساعت ۹ صبح با حضور عموم مردم و دانشجویان، در محوطه‌ی مزار شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید سرباز «تقی رضایی» از لشکر ۲۱ حمزه در ۱۷ مهر ماه ۱۳۴۹ در روستای چشین استان همدان چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیر ماه ۱۳۶۷ در منطقه‌ی عملیاتی نهر عنبر، محدوده‌ی شرهانی و در عملیات محرم به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سال‌ها مفقودالاثر شد.

لازم به ذکر است صبح روز چهاردهم آذرماه با حضور مسئولان بنیاد شهید و ارتش در منزل شهید رضایی، پس از گذشت ۳۳ سال، این مادر گرامی را از چشم‌انتظاری درآوردند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی شهید گمنام شناسایی شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر شهید بهشتی ـ چابهار

بندر شهید بهشتی به عنوان دومین بندر مهم چابهار در سال ۶۱ با توجه به شرایط خاص حاکم بر خلیج فارس (جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران) و با تاکید دولت بر لزوم داشتن بندر در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس شروع به احداث کرد. این بندر در زمان جنگ تحمیلی به دلیل واقع شدن در کرانه دریای عمان و دوری از مرکز بحران نقش مهمی در صادرات ایفا نموده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079982 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند