Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:14:36 GMT

آنجلوتی: رئال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۴۳۲

آنجلوتی: رئال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است

صدرنشینی در لیگ قهرمانان و لالیگا، اعتماد به نفس آنجلوتی و شاگردانش را بسیار بالا برده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کارلو آنجلوتی پس از پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل اینتر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک بار دیگر در قامت سرمربی، طعم صدرنشینی مرحله گروهی این مسابقات معتبر را بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی لوس بلانکوس از نمایش تیمش در برابر اینتر راضی بود: در بازی‌های کیفیت بالایی داریم و خوب بازی می‌کنیم. در حال حاضر تعهد دفاعی بیشتری داریم و با جدیت بیشتری به کارهای دفاعی می‌پردازیم. فکر می‌کنم کیفیت لازم برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را داشته باشیم.

وی افزود: گاهی اوقات ما به اندازه کافی پرس نمی‌کنیم. با این حال نتیجه‌های خوبی کسب کردیم و فکر می‌کنم به مرور باید روی این مسئله کار کنیم تا بهتر شویم. باید واقع بین باشیم، گاهی هیچ وسیله‌ای برای دفاع در زمین در اختیار نداریم و این موضوع باعث می‌شود سطح بازی از نظر زیبایی شناختی پایین باشد. با این حال هدف ما در اولویت است.

آنجلوتی درباره رقبای رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیز اظهار کرد: در حال حاضر هیچ تیمی وجود ندارد که کیفیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشد. با این حال تیم‌هایی هستند که توانایی رقابت را دارند. شاید از نظر دفاعی بهترین تیم مسابقات نباشیم، اما تجربه و تعهد کافی را داریم و همین مسئله می‌تواند به ما در طول بازی‌های کمک کند.

سرمربی رئال مادرید در پایان یادآور شد: به اندازه کافی فرصت وجود دارد تا بهتر شویم. لوکا یوویچ خیلی خوب بازی کرد و در فاز هجومی بسیار مؤثر بود. باید صبر کنیم و ببینیم مصدومیت بنزما در چه شرایطی قرار دارد، با این حال یوویچ نشان داد که می‌تواند به تیم کمک کند.

کد خبر 540561

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آنچلوتی رئال مادرید آنجلوتی رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید سرمربی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا لالیگا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در آلیانز به تساوی 2-2 رسید. گل دقیقه 83 وینیسیوس از روی نقطه پنالتی باعث شد رئال از شکست فرار کند و حالا در شرایطی بهتر به بازی برگشت خواهد رسید.

یک مساوی در آلیانز هرگز برای رئال و هیچ تیم دیگری یک نتیجه بد نیست. رئال که در سه دوره متوالی در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان کنار بزند، چهارشنبه شب در برنابئو می تواند تاریخ را تکرار کند. تاریخی که در سمت رئال نیز قرار دارد.

طبق آمار، رئال در 23 مورد از 24 باری که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان در خانه حریف به تساوی رسیده، در بازی برگشت موفق به صعود شده است. این نشان می دهد بایرن در بازی برگشت چه کار دشواری پیش رو دارد.

تنها در سال 1991 بود که رئال در یک چهارم نهایی بعد از تساوی در روسیه برابر اسپارتاک مسکو، در بازی برگشت 1-3 بازنده شد و نتوانست صعود کند. در آن سال ستاره سرخ بلگراد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر مارسی قهرمان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!