Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:58:45 GMT

واکنش محمدرضا گرایی به گرفتن لقب «مرد یخی»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۵۳۸

واکنش محمدرضا گرایی به گرفتن لقب «مرد یخی»

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت اتحادیه جهانی کشتی به تازگی در مورد محمدرضا گرایی نوشت: گرایی بدون داشتن مدال جهانی یا المپیک در کارنامه خود وارد سال ۲۰۲۱ شد، این کشتی گیر ۲۵ ساله که به "مرد یخی" معروف است، تمام معادلات را بهم زد و با کسب مدال طلای المپیک توکیو و جهانی نروژ سال ۲۰۲۱ را به پایان رساند.

در همین راستا محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و مسابقات جهانی نروژ گفت: در سال ۲۰۲۱ تنها فرنگی کاری بودم که هم در المپیک و هم در مسابقات جهانی نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل اتحادیه جهانی این انتخاب را داشته است. خدا را شاکرم که این نتیجه را کسب کرده و به این مهم دست پیدا کنم.

قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک توکیو در ادامه گفت: در وزنی که من شرکت کرده بودم یکی از سخت‌ترین وزن‌ها بود و ۷ قهرمان جهان در آن حضور داشتند. شانس همه قهرمان‌ها برای گردن آویز طلا زیاد بود اما من به لطف خدا توانستم به این مدال دست پیدا کنم.

گرایی در خصوص توقعات مردم از وی بعد از دریافت این عناوین گفت: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است انتظار زیادی دارند که با دعای خیر آنها همیشه مدال آوری داشته باشم. اردوها شروع خواهد شد و من هم نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می‌کنم و برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ به مرز آمادگی کامل خواهم رسید.

وی در پایان در خصوص عنوان مرد یخی که از سوی اتحادیه جهانی کشت به او داده شده، گفت: این لقب را اتحادیه جهانی به صورت رسمی برای من اعلام کرده و شاید به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده‌ام. هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول دارند و هر لقبی که آنها به من بدهند مشکلی ندارد.

کد خبر 5370727

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا گرایی کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال هندبال لیگ کشتی تکواندو مهدی طارمی کمیسیون ورزشکاران مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد

به گرارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید؛ مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229357 برچسب‌ها مسابقات دو و میدانی

دیگر خبرها

  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید