Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:13:28 GMT

رادوشوویچ قراردادش را فسخ می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۹۴۲

رادوشوویچ قراردادش را فسخ می‌کند؟

دروازه بان کروات پرسپولیس پس از دریافت بخشی از طلبش در اقدامی عجیب ایران را ترک کرد.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس مهلت داد ظرف یک هفته مطالباتش را پرداخت کند در غیر این صورت کشورمان را ترک خواهد کرد.

پس از این نامه مدیران باشگاه پرسپولیس جلساتی با رادو برگزار کرده و ضمن پرداخت ۵۰ هزار یورو همراه با بخشی از قرارداد این فصل وی با دروازه‌بان کروات توافق کردند ظرف سه هفته آینده، ۳۰ هزار یورو دیگر به وی پرداخت کنند تا دریافتی‌اش به سایر نفرات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شوک به پرسپولیس؛ رادو ایران را ترک کرد

با این وجود رادوشوویچ شب گذشته ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. ظاهرا بدقولی‌های اخیر مدیران پرسپولیس و اینکه مبلغ پرداختی به وی مدنظر رادوشوویچ نبوده سبب خروج وی از کشورمان شده و باید دید در نهایت این بازیکن که در هفته‌های اخیر و همزمان با بازگشت خانواده‌اش به کرواسی دچار شرایط نامناسبی از لحاظ روحی شده بود، آیا راضی به برگشت به تهران می‌شود یا مراحل فسخ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس پیگیری می‌کند.

از طرفی مدیران پرسپولیس روز گذشته از رادو درخواست کردند به بهانه اینکه ویزای کارش حدود یک هفته دیگر به اتمام می‌رسد، پاسپورت خود را تحویل بدهد اما این بازیکن چنین کاری انجام نداد و شب گذشته ایران را ترک کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت باشگاه پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان