Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:29:25 GMT

برگزاری تور و ورکشاپ عکاسی صنعتی در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۹۶۴

برگزاری تور و ورکشاپ عکاسی صنعتی در اهواز

ایسنا/خوزستان آموزشگاه باغچه با همکاری شرکت لوله‌سازی اهواز، ورکشاپ آموزشی تخصصی عکاسی صنعتی به همراه تور عکاسی صنعتی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، خوزستان با برخورداری از صنایع مهم و بزرگی همچون نفت، گاز، پتروشیمی‌ها، بنادر، سدها، فولاد، لوله‌سازی و... جزو منزلگاه‌های اصلی عکاسی صنعتی در ایران به شمار می‌رود ولی علی‌رغم پتانسیل عظیم صنعت در استان غنی خوزستان متاسفانه تاکنون آن طور که باید در جهت معرفی صنایع به نسل‌های جدید و مشارکت عکاسان برای تجربه عکاسی صنعتی در محیط‌های تخصصی، اقدام‌های مستمر و مفیدی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه و با توجه به این که شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوله در خاورمیانه و با سابقه‌ترین شرکت در زمینه ساخت و پوشش لوله ایران در زمینه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب و با سابقه‌ای بیش از نیم قرن فعالیت مفید و حرفه‌ای قطعا یکی از مهمترین پتانسیل‌های صنعت خوزستان و یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی صنعتی در خوزستان می‌باشد و با در نظر گرفتن علاقه هنرجویان و عکاسان خوزستان در رشته عکاسی، به عکاسی صنعتی، معاونت بخش عکاسی آموزشگاه باغچه در اهواز، تصمیم بر آن گرفته تا جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ورکشاپ تخصصی آموزشی عکاسی صنعتی به همراه تور عکاسی صنعتی در کارخانه لوله‌سازی اهواز را برگزار کند.

همچنین در حاشیه اجرای این تور عکاسی صنعتی یک مسابقه عکس مخصوص شرکت‌کنندگان با اهدای جوایز نفیس نیز برگزار خواهد شد.

مدرس این ورکشاپ علی‌رضا مردانی است که در کارنامه‌اش داوری جشنواره‌های مختلف استانی و ملی، کسب جوایز متعدد، شرکت در نمایشگاه‌های مختلف، تدریس در دانشگاه و بیشتر از ۱۵ سال سابقه عکاسی صنعتی برای شرکت‌های نفت، ملی حفاری، فولاد، وزارت نیرو، بنادر، پتروشیمی‌ها و... دیده می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این ورکشاپ می‌توانند تا روز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ از طریق تماس با شماره ۰۹۱۶۴۵۰۰۰۴۵ و یا با مراجعه حضوری به آدرس آموزشگاه واقع در اهواز، ۲۴ متری، خیابان شریف‌زاده، نبش خیابان موسوی، نسبت به ثبت‌نام در این ورکشاپ یا کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

آموزشگاه باغچه به عنوان فعال‌ترین مرکز آموزش هنری در خوزستان در بخش‌های عکاسی، ادبیات، گرافیک، سینما و طراحی لباس، دوره‌های آموزشی متعددی را برگزار کرده و طی سال‌های گذشته با برگزاری بیش از ۵۰۰ کلاس هنری، میزبان چندین هزار هنرجو بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری عكاسي ورک شاپ هنری عکاسی صنعتی لوله سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۷۲.۵ میلیمتر بارندگی در حسینیه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مجموع بارندگی سامانه در ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی استان خوزستان، اظهار کرد: میزان بارش سامانه بارشی از آغاز فعالیت تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در حسینیه اندیمشک ۷۲.۵ میلیمتر، بیدروبه ۶۱.۵ میلیمتر، سراک ۲۹ میلیمتر، تاراز ۲۷ میلیمتر، ماهشهر ۲۲.۵ میلیمتر، سالند دزفول ۱۸.۵ میلیمتر، ایستگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلیمتر، سردشت زیدون ۱۰.۹ میلیمتر، بستان ۱۰.۸ میلیمتر، مسجد سلیمان ۸ و لالی ۸ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: میزان بارندگی در این مدت در درفول ۷.۵ میلیمتر، دزپارت ۶.۸ میلیمتر، شادگان ۵.۹ میلیمتر، جایزان ۵.۷ میلیمتر، قلعه تل ۵ میلیمتر، اروند کنار ۳.۸ میلیمتر، ام دبس ۳.۵ میلیمتر، آبادان ۳.۵ میلیمتر، دانشکده نفت کارون ۳.۲ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۳.۲ میلیمتر، شوش ۳ میلیمتر، بهبهان ۲.۶ میلیمتر، ایذه ۲.۳ میلیمتر، فرهنگ شهر اهواز ۲.۲ میلیمتر، هندیجان ۱.۸ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه اهواز ۱.۵ میلیمتر، شوشتر ۰.۸ میلیمتر و گتوند ۰.۶ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد