Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش نماز نیروهای مسلح استان قزوین که صبح چهارشنبه در سالن همایش‌های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به این موضوع که این همایش مورد استقبال کلیه نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین قرار گرفته است اظهار کرد: طرح منزلت نماز از سال ۸۹ ابلاغ شده و با گذر زمان و هم اکنون نیز در سپاه در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ تا کنون ۱۶۰ جلسه پیرامون این طرح برگزار شده است که خروجی آن ۵۲۸ مصوبه بوده و منتج به ساماندهی بهتر نمازخانه‌ها، ترویج فرهنگ شرکت در نماز جماعت، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز، تجهیز کتابخانه‌ها و تجلیل از خادمان و سفیران نماز بوده است.

وی ابراز کرد: ما در نظر داریم مکان‌ها و فضاهای مربوط به اقامه نماز به بهترین وجه ساخته شود، تجهیز و یا بهسازی بیش از سه هزار متر مربع فضا در سطح سپاه و رده‌ها تنها برخی از اقدامات طرح منزلت نماز در حوزه مهندسی است.

این مسئول اذعان کرد: در سپاه استان قزوین از ظرفبت روحانیون و عالمان داخل و خارج ازسپاه در سطح سپاه، پایگاه‌ها و حوزه‌ها بهره می بریم و درب سپاه به روی همه مبلغان دینی باز است.

کد خبر 5370888

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه صاحب الامر قزوین قزوین نماز بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف عکس استانها شیراز لیگ برتر فوتبال ایران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد