Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو از نیمکت نشینی ها به ستوه آمده و قصد دارد زمستان راهی تیمی دیگر شود.

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس گران قسمت ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو مادرید است که تابستان 2019 با رقم 120 میلیون یورو از بنفیکا جذب شد. بسیاری در همان زمان، انتقال او به اتلتیکو را اشتباه می دانستند چرا که سبک بازی روخی بلانکوس متمرکز روی دفاع و ضدحمله است با این حال ژوائو تصمیم خود را گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین فصل حضور ژوائو ثابت شده است که این انتقال درست نبود و او هرگز نتوانسته همان ستاره درخشان بنفیکا نشان دهد.

 

 

 

 

طبق ادعای کادنا سر، مدتی است که بین دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو و ژوائو اختلافاتی نیز ایجاد شده و ژوائو حالا تصمیم به ترک باشگاه گرفته است.

طبق ادعای این منبع، بازگرداندن آنتوان گریزمان باعث شده تا ژوائو کاملا از ایده های سیمئونه حارج شود و اخیرا ژرژ مندس مدیر برنامه های بازیکن در تماس با سران اتلتیکو اطلاع داده است که همین زمستان قصد انتقال او به تیمی دیگری را دارد. پاسخ باشگاه مادریدی نیز واضح بود؛ اگر پیشنهاد خوبی برسد، مخالفتی نخواهیم کرد.

 

 

 

 

ژوائو یک ماه است که برای اتلتیکو به میدان نرفته و آخرین بار تنها سه دقیقه در مستایا برابر والنسیا بود که فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او سپس مدتی مصدوم بود ولی در شرایطی که برای حضور مقابل مایورکا و پورتو مشکلی نداشت، از سوی سیمئونه مورد استفاده قرار نگرفت.ادام این روند او را از تیم ملی پرتغال نیز دور خواهد کرد؛ اتفاقی که زوائو را شدیدا نگران کرده است.

 

دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود در هفته اول اردیبهشت مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش و به میزبانی ایران برگزار شود، اما برخی اتفاقات مانع برگزاری این رویداد شد. 
حالا کنفدراسیون آسیا بعد از چند روز خبر از برگزاری مسابقات در کشور ازبکستان داده است. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص آورده است: 

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در سال 2023، می‌بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی میزبانی می‌کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم‌های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی‌سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه‌های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه‌ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم