Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:54:53 GMT

سارقی که اسلحه اش را جا گذاشت!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۸۱۱۵

سارقی که اسلحه اش را جا گذاشت!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی که از مخفیگاهش یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه " سعید دالوند "،رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و سوم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 163 ولنجک تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه یکم پلیس آگاهی  ارجاع و در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد، زمانی که در خانه حضور نداشتم سارق یا سارقان با تخریب درب وارد منزلش شده و اقدام به سرقت اموال به ارزش تقریبی 700 میلیون تومان  کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از تشکیل پرونده اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی آغاز و در پایش اطلاعات به دست آمده  تصاویر 3 متهم  به دست آمد و مشخص شد که سارقان  در  نزدیکی محل سکونت شاکی در حال جابجایی اموال شاکی دیده شده اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: با تحقیقات میدانی بعمل آمده هویت یکی از سارقان به نام حمید که از اتباع افغانی بود شناسایی شد و در عملیاتی موفق دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در بازسازی صحنه جرم و بررسی مجدد صحنه سرقت یک قبضه اسلحه جنگی به همراه خشاب  در حیاط منزل شاکی کشف شد، افزود: در ادامه پی جوئی های انتظامی به دست آمد اسلحه متعلق به یکی از سارقان می باشد. 

این مقام انتظامی  در پایان با بیان اینکه هر 2 متهم فراری در شاخه دیگری از تحقیاقت پلیسی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: متهمان با دستور قضائی روانه زندان  شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت جرم پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر سرقت پلیس اسلحه پایگاه یکم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود