Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@15:52:17 GMT

توضیح آموزش‌وپرورش درباره مرگ ۲ دانش‌آموز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۸۱۲۹

توضیح آموزش‌وپرورش درباره مرگ ۲ دانش‌آموز

"مجید یزدان پناه" مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تصادف سرویس مدارس دانش‌آموزان که منجر به فوت دو دانش‌آموز دختر شد، گفت: امروز هفدهم آذر ساعت ۸:۵۰ در منطقه‌ای ماهیدشت جزء شهرستان استان کرمانشاه از مسیری به نام هلشی به سمت ماهیدشت در ابتدای روستایی به نام قلعه نجفعلی خان، به علت مه گرفتگی شدید مینی بوس حامل دانش آموزان با ماشین سنگینی که در کنار جاده بوده و تقریبا تا حدودی در میان جاده ایستاده بود، برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در این تصادف دو تن از دانش‌آموزان ما فوت می‌کنند و مابقی دانش‌آموزان به تعداد ۱۶ نفر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود. به گفته پزشکان این دانش آموزان حال عمومی خوبی دارند و اکنون بستری هستند.

یزدان پناه گفت: ما به دلیل اینکه دانش آموزان دچار افت تحصیلی نشوند، آنها را از چند روستای متعدد به یک روستای مرکزی می‌فرستیم تا در آنجا تحصیل کنند. این دبیرستان به نام کوثر واقع در روستای دولت آباد است و این دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این خودرو عوامل فنی و بیمه هم داشته است و مشکلی در این خصوص نداشته است، اما به دلیل مه گرفتگی این تصادف رخ داده و با کمال تأسف دو تن از دانش‌آموزان به نام‌های مبینا مرادی و عسل افوت جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

جان باختن ۲ دانش‌آموز کرمانشاهی در حادثه واژگونی مینی‌بوس افزایش مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان

۲۳۵۲۳۳

کد خبر 1580854

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تصادفات رانندگی دانش آموز مدرسه استان کرمانشاه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود