Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با توجه به اظهار نظر رسمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و فراهم بودن شرایط لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست و آمادگی خود را برای حضور هواداران در بازی پرسپولیس برابر تیم هوادار اعلام کرد.

به گزارش طرفداری رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به اظهارات دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر فعال بودن سامانه امید در تهران و برای ورزشگاه آزادی، جهت شناسایی افراد واکسن زده، خواهان فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در بازی فردا (پنج‌شنبه) برابر تیم هوادار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ خود به سازمان لیگ فوتبال ضمن بیان این خواسته، برای انجام وظایف خود در این زمینه و همکاری با نهادهای مسئول، اعلام آمادگی کامل کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!