Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیردریادار شهرام ایرانی ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش تمام فعالیت‌های خود را در عرصه ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کند و با کمک شرکت‌های دانش بنیان، تجهیزات به روز را در ناوگان شمال و جنوب در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به عملکرد قابل توجه نیروی دریایی ارتش در عرصه بین‌الملل خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضوی موثر در حوزه اقیانوس هند  اجلاس فرماندهان نیروی دریایی همچنین انجام تعاملات چند جانبه بین‌المللی با اجرای رزمایش‌های مرکب و مشترک با کشورهای دوست حضور فعالی دارد.

امیردریادار ایرانی از الحاق چند شناور به ناوگان شمال و جنوب خبر داد و با بیان اینکه در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند با آخرین تجهیزات و فناوری آماده انداختن به آب است تصریح کرد: همچنین در ناوگان جنوب نیز از ناو اطلاعاتی طلایه از کلاس ناوشکن جماران که دارای آشیانه بالگرد و همچنین زیر دریایی کلاس فاتح است به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران همواره در تلاشند تا با ایران هراسی مانع ارتباطات بین المللی نیروهای نظامی ایران شوند اما نیروی دریایی به دلیل ساختارش فراتر در آب‌های بین المللی و فراتر از مرزهای داخلی خود فعالیت دارد و برای سفر ناوگروه‌های ایرانی به کشورهای همسایه و بالعکس برنامه‌هایی در دستور کار نیروی دریایی است.

امیر ایرانی با اشاره به هدف از سفر ناوگروه‌ها به کشورهای همسایه اظهار داشت: هدف از میزبانی ناوگروه‌های کشورهای دیگر در ایران و سفر ناوگروه‌ها به کشورهای همسایه جهت اجرای تمرین‌های رزمی مرکب و مشترک و تبادل آموزش‌ها، صدور پیام صلح و دوستی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های چند جانبه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121274 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز نیروی دریایی ارتش ناوگان شمال بین المللی ناوگروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود