Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ ۲ نفر در چاه بر اثر گازگرفتگی

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از مرگ ۲ مرد بر اثر گاز گرفتگی هنگام کار در چاه فاضلاب خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی در شهرک گلستان شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۷ به همراه نیرو‌های امدادی یه مجل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ مرد حدودا ۳۰ و ۴۰ ساله هنگام کار کردن در چاه فاضلاب دچار گاز گرفتگی و فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه با کمک نیرو‌های امدادی اجساد متوفیان از چاه بیرون و تحویل پزشک قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد هنگام کار کردن حتما نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

دستگیری ۴ سارق و مالخر در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و یک نفر مالخر و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو در شهرستان ممسنی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق حرفه‌ای و یک مالخر را شناسایی و آنان را طی دو عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰۰ گرم تریاک، ۴۰ عدد جک فلزی، ۷۰ عدد قالب بتون ریزی، ۲۵ عدد موتور کولر، یک عدد سم پاش، ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و ۳ عدد کپسول گاز کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو اقرار کردند، ادامه داد: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رفع تصرف ۳۰ میلیارد ریالی اراضی ملی

فرمانده انتظامی ارسنجان از رفع تصرف ۱۶ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان اظهار کرد: به منظور طرح مبارزه با جرائم اقتصادی و همچنین در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی ارسنجان مبنی بر تصرف غیرقانونی ۱۶ هکتار از اراضی ملی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی به همراه نماینده منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۱۶ هکتار اراضی ملی را رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در اوز

فرمانده انتظامی اوز از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ هادی محمدیان فرمانده انتظامی اوز بیان کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر اقدام به استفاده غیر قانونی از دستگا‌‎های استخراج ارز دیجیتال در منزل خود می‌کنند که موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق همراه با سایر متعلقات مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی اوز با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: کارشناسان ارزش ماینر‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ محمدیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی و اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه‌دار شدند و وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: مغازه‌ها و محل کار خود را با حفاظ و قفل مناسب ایمن کنید و در صورت امکان از نگهبان استفاده تا سارقان نتوانند با اهداف شوم خود برسند.

پژو پارس در مشهد سرقت و در کازرون کشف شد

فرمانده انتظامی کازرون از کشف پژو پارس مسروقه توسط ماموران انتظامی پاسگاه کمارج این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه کمارج هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پژو پارس که در جای خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند.

او با بیان اینکه در استعلام از پلاک این خودرو مشخص شد سابقه سرقت از مشهد دارد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کازرون اضافه کرد: پیشگیری از جرائم، برخورد با سارقان و جلب رضایت عمومی از اهداف این فرماندهی است و از رانندگان وسایل نقلیه درخواست می‌شود با مجهز کردن خودرو خود به تجهیزات ایمنی، زمینه آرامش و آسایش خود را فراهم و دست سارقان را در رسیدن به اهداف پلیدشان کوتاه کنند.

دستگیری راکب و کشف گنج‌یاب قاچاق

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق و دستگیری راکب موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان هنگام گشت زنی در اطراف دهکویه (صحرای دریایی) به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راکب بدون توجه به ایست پلیس متواری و ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در بازرسی از کوله‌پشتی راکب یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قبضائی شد، اضافه کرد: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی به صورت ویژه در دستور این فرماندهی است.

توقیف کامیون یخچالدار حامل سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی لارستان- بندرعباس به یک دستگاه کامیون یخچالدار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند، گفت: در این رابطه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سارق اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت راهی زندان شد

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فسا هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که آلات و ادوات خاصی به همراه داشت مظنون شدند.

او از انتقال فرد مشکوک به مقر انتظامی اشاره کرد و گفت: در تحقیقات تخصصی مشخص گردید وی سابقه دار و اموال همراه وی نیز سرقتی است.

فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی با انگیزه تامین هزینه مصرف مواد افیونی خود اعتراف کرد و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

دستگیری قاچاقچی در منزلش

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به دپو تریاک کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف ۵۵ راس گوسفند قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۵۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری دبیران زرین‌دشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زرین دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال حوادث و انتظامی دستگیری سارق فرمانده انتظامی شهرستان شیراز صورت ویژه در دستور کار فقره سرقت از اماکن خصوصی فرمانده انتظامی لارستان شهرستان خبر شهرستان فیروزآباد ماموران انتظامی کارشناسان ارزش دستگیری سارق میلیارد ریال اراضی ملی موفق شدند یک دستگاه قرار گرفت زرین دشت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرک بنفشه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف سیگار قاچاق در "کامیون یخچالدار" (+عکس) مصرف دخانیات سالانه جان 8 میلیون نفر را می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج