Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، مرکز پناهجویان و مهاجران گزارشی منتشر و اعلام کرد مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل شکست‌های خود سیاستی را در پیش گرفتند که از قاچاق انسان و برده داری نوین حمایت می‌کند. تعداد کمی از قربانیان قاچاق انسان در این رژیم توانسته‌اند خود را به مراکزی برسانند که تحت مراقبت و حمایت قرار بگیرند که براساس گزارش این مرکز  مسئولان صهیونیستی عاملان پشت پرده این تجارت سیاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش مرکز پناهجویان و مهاجران تایید کرد که در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۱ در این رژیم پدیده‌ای به اسم «استثمار کارگران» شروع به رشد کرده است با این وجود کابینه و مقامات رژیم صهیونیستی همچنان قصد مبارزه با آن را ندارند.

چهار سال پیش گروهی از مرکز پناهجویان و مهاجران به این رژیم رفته در هنگام بازدید از ساختمانی درحال سخت دو کارگر ترکیه‌ای را پیدا کردند که در وضعیت سخت جسمی و روحی قرار داشتند. هنگامی که مشاوران این مرکز با دو کارگر صحبت کردند متوجه شدند که کار فرمایان صهیونیست آن‌ها را تحت فشار فرارداده و دائما آن‌ها را تهدید می‌کنند که درصورتیکه به سرعت کار نکنند و بخواهد استراحت کنند به ترکیه بازگردانده می‌شوند.

در این گزارش آمده که برخی از کارگران از دوستان خود حرف زدند که در کارگاه‌های ساختمانی به دلیل نقص ایمنی در ساختمان کشته شده‌اند. برخی دیگر گفتند که حتی پس از مجروح شدن در محل کار، درمان یا مرخصی استعلاجی دریافت نکردند. حتی در برخی موارد از حقوق آن‌ها کسر و در موارد دیگر پاسپورت آن‌ها ضبط شده است. در این گزارش تاکید شده است کارگران در «شرایط برده داری» به کار گرفته شده‌اند.

اما برده‌داری تنها تجارت رژیم صهیونیستی نیست و قاچاق انسان به یک تجارت پرسود در این رژیم تبدیل شده است. گزارش‌های منتشر شده فاش کردند مقامات این رژیم برای کاهش دادن شکایت‌هایی که علیه تجارت جنسی می‌شود در سال ۲۰۰۷ قانونی که مانع ثبت بیشتر این شکایات می‌شد را تصویب کردند. به همین دلیل در سال‌های اخیر میزان ثبت شکایت در رژیم صهیونیستی در این خصوص کاهش یافته است!

بیشتر بخوانید:

اوضاع حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی «فاجعه آمیز» است دادگاه هلند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را در پرونده کشتار فلسطینیان تبرئه کرد! طوفان فساد اخلاقی نظامیان صهیونیست دامن زنان فلسطینی را گرفت

در دو دهه اخیر با توجه به قانونی که در رژیم صهیونیستی تصویب شده تعداد شکایات از تجارت و قاچاق انسان خصوصا زنان کاهش یافت، اما در همین زمان نیز ۳۱۸۴ شکایت ثبت شد که تنها ۳۰۴ پرونده به نتیجه رسیده و از سوی مقامات قضایی این رژیم رسیدگی شد.

در سال ۲۰۱۹ مرکز پناهجویان و مهاجران سه زن آفریقایی که دو دختربچه نیز همراهشان را پیدا کرد که به منظور کار‌های نامشروع به رژیم صهیونیستی منتقل شده بودند و بدون هیچ مشکل و مدرک شناسایی از فرودگاه «بن گورین» عبور کرده بودند. با این وجود دادگاه‌ این رژیم آنان را قربانی اعلام نکرد.

تجارت‌های نامشروع رژیم صهیونیستی دامن خانواده‌های صهیونیستی را هم گرفته و در سایه مشکلات اقتصادی زنان متاهل نیز به این سمت کشیده شدند که خانواده‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است.

مرکز پناهجویان و مهاجران عنوان کرد که طی بیست سال گذشته زنان و دختران بسیاری که توانسته‌اند از بند قاچاقچیان صهیونیست فرار کنند به رفتار وحشیانه و غیرانسانی این افراد اذعان کردند. درحالی که رژیم صهیونیستی مانند کشورهای اروپایی و آمریکا ادعا می‌کند حامی حقوق بشر است، سازمان عفو بین الملل در گزارشی که تکان دهنده عنوان شده بود بی توجهی رژیم صهیونیستی به حقوق بشر را محکوم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی برده داری قاچاق انسان تجارت نامشروع مرکز پناهجویان و مهاجران رژیم صهیونیستی قاچاق انسان برده داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم

یکی از مقامات ارشد کابینه صهیونیستی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را متهم کرد که نمی‌خواهد با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه توافقی را منعقد کند و حتی امکان تکمیل آن را با موانعی مواجه می‌کند. 

براساس گزارش عربی پست، رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ناشناس گفت: نتانیاهو به هیچ وجه نمی‌خواهد به توافق برسد و مشکلات و موانع بر سر راه آن ایجاد می‌کند.

این مقام صهیونیست خاطرنشان کرد: امکان دستیابی به توافق (با جناح‌های فلسطینی) ظرف چند روز آینده وجود دارد، اما نتانیاهو خواستار مطالعه یک توافق جامع (غیر از پیشنهاد فعلی طرف مصری) با هدف مانع تراشی در روند دستیابی به توافق در زمان کنونی، شد.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، اوایل روز جمعه، یک هیات امنیتی مصری به تل آویو سفر کرد و پیشنهادی برای رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی تمامی اسرای صهیونیست در غزه، آزادی صد‌ها اسیر فلسطینی و آتش بس یک ساله را به همراه داشت.

به گزارش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی سرویس‌های امنیتی این رژیم بر این باورند که این آخرین فرصت برای بازگرداندن اسرای صهیوسنیست از غزه است.

همین مقام صهیونیست اشاره کرد که سازمان امنیتی و اکثریت سطح سیاسی می‌خواهند به پیشنهاد جدید مصر چراغ سبز نشان دهند. اما نتانیاهو چندین ملاحظات در مورد چنین توافق موقتی داشت و خواستار مطالعه جامع حل و فصل شد. 

ااین مقام توضیحی نداد که چرا نتانیاهو این موضع را اتخاذ کرد، اما اپوزیسیون رژیم او را متهم می‌کند که برای اهداف سیاسی از دستیابی به توافق با جناح‌های فلسطینی جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است