Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از پذیرش دانشجو بدون کنکور در دوره‌های کاردانی و کارشناسی، ترم بهمن‌ماه این مرکز خبر داد.

محمد رستمی از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای، مرحله «تکمیل ظرفیت» پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  قم برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1400 – 1401 خبر داد و گفت: رشته های قابل پذیرش در مقطع کاردانی این مرکز علمی کاربردی شامل انیمیشن،  مترجمی زبان انگلیسی، حسابداری امور مالی، فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم افزار-برنامه سازی کامپیوتری، مدیریت کسب‌وکار، عکاسی و  طراحی گرافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم همچنین خاطرنشان کرد: این مرکز آماده پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته‌های فناوری اطلاعات، گرافیک متحرک(موشن گرافی)، مدیریت کسب‌وکار، عکاسی تبلیغاتی، برنامه‌نویسی تحت وب، مهندسی شبکه و مهندسی فناوری اطلاعات است.

وی اعطای وام قرض‌الحسنه دانشجویی، تقسیط شهریه، اشتغال محور بودن رشته‌ها و برخورداری از مرکز نوآوری و شکوفایی طراحی و بسته‌بندی را از مزایای تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم برشمرد.

یادآور می‌شود متقاضیان می‌توانند برای تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از طریق مراجعه به سایت سنجش به آدرس http://www.sanjesh.org یا مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم به نشانی بلوار غدیر بین کوی 21 و 23 ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مشاوره از طریق سایت ماهرشو به آدرس http://mahersho.iastjd.ac.ir  اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته ها و آگاهی از شرایط ثبت‌نام با شماره تلفن‌های  ۰۲۵۳۲۸۵۲۵۵۲ و ۰۲۵۳۲۸۵۶۷۷۶ مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم مرکز علمی کاربردی پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد