Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین،محمد جواد آذری جهرمی نوشت: «مدت‌هاست دیگر اخبار رسمی را جدی پیگیری نمی‌کنم، اما دیشب تصویر دو توییت از چهره‌های رسمی و رسانه‌ای دولت سیزدهم، توسط یکی از وزرای سابق، برایم ارسال شد، که محتوای آن این بود که:

 رییس جمهور از دستاوردهای فضایی بازدید کرد، این دستاوردها امیدوارکننده بود و دولت سیزدهم هم با تشکیل شورای عالی فضایی به تعطیلی ده ساله برنامه فضایی خاتمه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر سابق ارتباطات در ادامه پرسش‌های زیر را مطرح کرده است: «۱. اگر برنامه فضایی تعطیل بود، رییس جمهور از چه چیزی بازدید کرد که امیدوارکننده بود؟ آن ۶ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره‌بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد؛ در کدام دولت طراحی و ساخته شد؟ قراردادهای خارجی خرید ماهواره‌های GEO و LEO ایران در چه زمانی منعقد و با همه دشواریهای مالی، پرداختها انجام شد؟

عزیزان!
تلاش شما برای توسعه‌ی صنعت مهم فضایی قابل تقدیر است، اما به فرمایش امیرالمومنین(ع): «انصاف ورزیدن، زینت و زیور فرمانروایی و حکومت است.»

در فرصت مناسبی در این باره مفصل خواهم نوشت.»

این نوشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی درواقع پاسخ به این توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سید ابراهیم رئیسی است که نوشته بود: برگزاری جلسه شورای عالی فضایی پس از ده سال نویدبخش آینده روشن فضایی ایران است که می‌تواند در بهبود کیفیت محیط زیست، مخابرات، مدیریت آب و کشاورزی، دریانوردی، هواشناسی و... مؤثر باشد.

انشاالله عقب افتادگی سال‌های اخیر کشور در صنعت فضایی جبران و از دانشمندان ایرانی این عرصه حمایت خواهد شد.»

کد خبر 642043 برچسب‌ها سازمان فضایی ایران دولت دوازدهم حسن روحانی دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی محمد جواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان فضایی ایران دولت دوازدهم حسن روحانی دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)